Performancing Metrics

هت‌تریک آبی‌ها در برد و صعود به رده پنجم جدول | اتاق خبر
کد خبر: 376996
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 18:56
استقلال ۲ - سایپا صفر
تیم فوتبال استقلال با برتری ۲ بر صفر بر سایپا ۱۳ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

استقلال و سایپا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در هفته نهم لیگ برتر فوتبال که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان میزبان به پایان رسید.

محسن کریمی در دقیقه ۷۵ و جابر انصاری در دقیقه ۸۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

استقلال با این برد، ۱۳ امتیازی شد و به دلیل گل زده کمتر نسبت به صنعت نفت آبادان در رده پنجم جدول قرار گرفت. سایپا هم ۸ امتیازی ماند.

نیمه نخست:

میزبان در دقیقه ۳ بازی، فرصت بسیار خوبی را برای گل‌زنی به دست آورد اما بختیار رحمانی از یک قدمی دروازه توپ را به دستان فلاح‌زاده دروازه‌بان نارنجی‌پوشان زد.

دو دقیقه بعد، حسن‌زاده از سایپا مقابل دروازه استقلال صاحب توپ شد و در موقعیتی تقریبا مشابه آنچه رحمانی برای استقلال از دست داد، توپ را به دستان رحمتی کوبید.

دقیقه ۱۷، باز هم بختیار رحمانی فرصت گل‌زنی داشت اما ضربه سر این بازیکن به دیواره کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۴، غلام‌رضا رضایی از داخل محوطه جریمه استقلال توپ را به آسمان فرستاد.

دقیقه ۲۷، مهدی ترابی در فاصله حدود ۳۰ متری تا دروازه استقلال با خطا متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای سایپا به دست آمد. شوت محکم بازیکن سایپا را رحمتی، کوتاه دفع کرد و در برگشت هم شوت زمینی سعید لطفی از داخل محوطه جریمه با واکنش خوب رحمتی به زمین بازگشت.

دقیقه ۳۰، موقعیت مشابهی برای استقلال به دست آمد اما کاوه رضایی توپ را به اختلاف بسیار زیادی به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۳۳، استقلال از سمت چپ دروازه سایپا صاحب ضربه ایستگاهی شد. خسرو حیدری توپ را فرستاد اما مدافعان نارنجی‌پوش آن را دور کردند.

دقیقه ۳۷، توپ ارسالی حیدری را مدافع سایپا به شکلی عجیب دور کرد اما توپ جلو پای کاوه رضایی افتاد تا این مهاجم با زدن ضربه‌ای چکشی خطرناک ظاهر شود اما دروازه‌بان سایپا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۱، رحمانی از استقلال با شوت زمینی از گوشه محوطه جریمه، فلاح‌زاده را به واکنش واداشت.

نیمه دوم:

۱۰ دقیقه نخست این نیمه با بازی درگیرانه و محتاط دو تیم سپری شد. هر دو تیم سعی می‌کردند زیاد به سمت دروازه حریف متمایل نشوند و بیشتر به فکر ضدحمله بودند اما توفیقی نداشتند.

دقیقه ۵۶، استقلال صاحب ضربه ایستگاهی از سمت راست دروازه سایپا شد اما از آن سودی نبرد.

یک دقیقه بعد، سایپا ضربه آزادی از فاصله حدود ۲۵ متری به دست آورد. مهدی ترابی این ضربه را مستقیم به سمت دروازه فرستاد اما رحمتی توپ را مهار کرد و ضدحمله سریع استقلالی‌ها شکل گرفت. در سمت مقابل، آبی‌پوشان فرصت خوبی برای زدن گل داشتند اما تنها یک کرنر به دست آوردند.

دقیقه ۶۵، حامد فلاح‌زاده از روی سر مهاجمان استقلال توپ ارسالی این تیم را با مشت دور کرد.

دقیقه ۶۷، استقلال یک ضربه کرنر به دست آورد اما این فرصت هم حاصلی برای آبی‌ها نداشت.

دقیقه ۷۳، باز هم سایپا از فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری یک ضربه ایستگاهی به دست آورد اما شوت زمینی شاه‌علی‌دوست از کنار دروازه به بیرون رفت.

استقلال یک – سایپا صفر؛ دقیقه ۷۵، محسن کریمی توپ برگشتی از ضربه کرنر را با شوتی محکم به گوشه دروازه سایپا زد و تیمش را از حریف پیش انداخت.

استقلال ۲ – سایپا صفر؛ دقیقه ۸۱، کاوه رضایی با ضربه سر، جابر انصاری را با دروازه‌بان سایپا تک‌به‌تک کرد و این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید