Performancing Metrics

فرکی: با هنرنمایی رحمتی و بی‌هنری بازیکنان‌مان گل نزدیم | اتاق خبر
کد خبر: 377011
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 09:12
می‌توانستیم مقابل استقلال برنده باشیم
سرمربی سایپا گفت: می‌توانستیم برنده بازی با استقلال باشیم.

حسین فرکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: بازی ای بود که برای ما خیلی اهمیت داشت و می خواستیم سه امتیاز را بگیریم. از همه نظر برای رسیدن به این هدف آماده بودیم. می شد برنده بازی باشیم.

او افزود: در نیمه اول استقلال خوب نبود و ما نسبت به حریف خیلی بهتر بودیم. سه موقعیت صد درصد داشتیم. این چیزی بود که کمتر دیده بودم. توپ روی خط دروازه بود ولی با هنرنمایی رحمتی و بی‌هنری بازیکنان ما توپ‌ها به گل تبدیل نشد. این موضوع ما را گرفتار کرد.

فرکی گفت: ما در نیمه دوم دو گل خوردیم و این قانون فوتبال که می‌گوید وقتی گل نزنی، گل می‌خوری برای ما ایجاد شد. حق ما شکست نبود. چه بسا اگر گل اول را می زدیم، تیم برنده ما بودیم. فوتبال هست و این مسائل به جذابیت آن اضافه می‌کند. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا وضعیتمان در جدول بهتر شود.

سرمربی سایپا درپاسخ به سوالی درباره بازی کردن لوپز در پست مهاجم، گفت: ما شانس خود را برای گلزنی از این طریق امتحان کردیم. زمان کم بود و برای ما کار دشوار شده بود چون استقلال زیر حمایت هوادارانش بود و سخت گل می خورد. ما این تعویض را انجام دادیم تا به گل برسیم ولی این اتفاق نیفتاد. لوپز در فوروارد هم بازی می کند و خواستیم بازی هوایی را امتحان کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ترکیب تیمش احتیاطی بود، عنوان کرد: ما پنج بازیکن در میانه زمین داریم که یک شکل هستند و چاره ای جز انتخاب آنها نداریم. البته ما با همین سه هافبک جلوی تراکتور خوب بودیم. در بازی با تراکتورسازی هم خوب بودیم و موقعیت های گل خوبی داشتیم. الان زدن گل برای ما مسئله اصلی است. با وجود اینکه خیلی تمرین می کنیم، خیلی سخت گل می زنیم و راحت گل می خوریم.

فرکی درباره اعتراضش به داور بازی گفت: داوری خوب بود و من به آن اعتراض نداشتم. یکی دو مورد درباره کمک داور بود و در کل چیز خاصی نبود.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش کمی قابل پیش بینی بازی می کند، گفت: فرق ما با استقلال این است که آنها همه بازیکنان را اول فصل جمع کرده‌اند و ما نکرده‌ایم. ما هم اگر دستمان مثل آنها باز بود خیلی کارها می‌کردیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید