Performancing Metrics

بازی کردن در مستایا همیشه سخت است | اتاق خبر
کد خبر: 377013
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 09:33
انریکه:
سرمربی بارسلونا بازی کردن در ورزشگاه مستایا را دشوار عنوان کرد.

انریکه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بارسلونا شنبه در هفته نهم لالیگا در مستایا مهمان والنسیا است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: به خاطر حضور چزاره پراندلی (سرمربی جدید والنسیا) برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که از آن شناخت کمی داریم. در آخرین بازی که از والنسیا دیدیم دفاع سازمان یافته‌ای داشتند. همچنین نسبت به گذشته چند تغییر در تیمشان به وجود آمده است. والنسیا در جدول در شرایط مناسبی قرار ندارد اما توانایی‌های فردی بازیکنانش ممکن است برایمان دردسرساز شود. از سخت بودن بازی آگاهیم و تلاش خواهیم کرد همچون بازی های گذشته ظاهر شویم و به حریف فرصت ندهیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: سرخی روبرتو در وضعیت خوبی قرار دارد اما نمی‌دانم برای بازی آماده است یا نه. احتمالا در پست دفاع چپ از خاویر ماسکرانو استفاده کنیم. او برابر منچسترسیتی بازی خوبی به نمایش گذاشت. او می‌تواند با توجه به آسیب دیدگی خوردی آلبا گزینه خوبی برای بازی پیش رو و بازی های آینده باشد.

انریکه درباره بازی در مستایا گفت: بازی کردن در خارج از خانه همیشه سخت است و در مستایا جایی که هواداران به شدت از تیم خود حمایت می‌کنند بازی کردن سخت‌تر می‌شود. بازی آسانی را در این ورزشگاه به یاد نمی‌آورم. در طول این چند سال سرمربیان زیادی هدایت والنسیا را برعهده گرفتند اما سطح بازیکنان این تیم خوب بوده است.

سرمربی اسپانیایی در مورد تمدید قرارداد نیمار گفت: تمدید شدن قرارداد نیمار خبر خیلی خوبی است. او پیشرفت خوبی داشته و یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. تمدید قرارداد نیمار نشان می دهد از بودن در این جا خشنود است و می‌خواهد به همره این تیم جام های متعددی را فتح کند.

انریکه در پایان درباره دو مهاجم دیگر خود گفت: لوییس سوارس می‌تواند گلزنی کند یا پاس گل دهد. این ویژگی ما را خطرناک‌تر می‌کند. اگر لیونل مسی در سطح خودش ظاهر شود هیچ کس نمی‌تواند او را کنترل کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید