Performancing Metrics

نام رونالدو و مسی با توپ طلا عجین شده است | اتاق خبر
کد خبر: 377152
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 03:08
نانی:
ستاره پرتغالی والنسیا معتقد است از بین رونالدو و مسی امسال یکی به عنوان برنده توپ طلا معرفی خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، والنسیا و بارسلونا باید امروز در لالیگا در ورزشگاه مستایا برابر هم به میدان بروند. نانی که هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی فوتبال پرتغال است، در والنسیا توپ می زند و در این بازی برابر لیونل مسی به میدان خواهد رفت. 

نانی درباره بازی با بارسلونا گفت: بازی خیلی سختی در پیش داریم. می دانیم برابر تیمی چون بارسلونا فرصت های زیادی برای گلزنی نخواهیم داشت و باید کاملا مراقب باشیم و از کوچکترین فرصت ها استفاده کنیم. بازیکنان خوب و تیم متحدی داریم. در این دیدار هر چیزی می تواند رخ بدهد. در رده چهارم جدول رده بندی قرار داریم و می توانیم بارسلونا را اذیت کنیم.

والنسیا سه بازی از چهار دیدار اخیر خود را در لالیگا با برد به پایان رسانده است و چزاره پراندلی، سرمربی باتجربه ایتالیایی را روی نیمکت مربیگری خود می بیند.  اسامی ۳۰ نامزد اولیه توپ طلای فوتبال جهان دوشنبه اعلام خواهد شد و بار دیگر شاهد رقابت دو سوپر استار چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای انتخاب به عنوان برترین بازیکن جهان خواهیم بود. 

نانی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی شانس برنده شدن به عنوان بهترین بازیکن سال را دارد، در این زمینه گفت : در حال حاضر مسی در بهترین فرم خود قرار گرفته است. باید تا پایان منتظر بمانیم و ببینیم کدام بازیکن برنده این جایزه می شود. او بازیکن خاصی است و کمتر بازیکنی را می شود با او مقایسه کرد ولی فکر کنم رونالدو به سبب عملکرد خوبش در این فصل، برنده این عنوان شود. نام این دو بازیکن با توپ طلا عجین شده است و فکر کنم یکی از این دو برنده توپ طلای ۲۰۱۶ شود.

لیونل مسی در بازی برابر منچسترسیتی توانست هت تریک کند و سه بار دروازه منچسترسیتی را باز کند. او اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد و به نظر می‌رسد می‌تواند تیمش را در خانه والنسیا به برتری برساند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید