Performancing Metrics

برای موفقیت هم‌قسم‌ شده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 377164
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 05:03
پیروانی:
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران می‌گوید نام حریف برای بازیکنان این تیم اهمیتی ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر حسین پیروانی- سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از دیدار این تیم برابر ازبکستان اظهار کرد: بازیکنان من این آمادگی را دارند تا روز دوشنبه با ارائه یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند نتیجه لازم را بدست آورند. تقدیر چنین بوده که از ابتدای مسابقات تا فینال با رقبای سرسخت مواجه شویم ولی ما برای پیروزی بر هر تیمی هم دل و هم قسم شده‌ایم و بازیکنانم با روحیه بالا و تمرکز عالی برای بازی روز دوشنبه لحظه شماری می‌کنند.
پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما با یک روز استراحت بیشتر نسبت به تیم ازبکستان سرحال‌تر نخواهد بود، گفت: برنامه مسابقات را من تنظیم نکرده‌ام ولی این را بگویم که با توجه به میزان بالای آمادگی جسمانی تیم ما هیچ فرقی نمی‌کند چند روز استراحت داشته باشیم بلکه فقط به موفقیت فکر می‌کنیم.
وی در پایان درباره اینکه تیم‌های ایران حدودا ۱۵سال است که در مسابقات جوانان آسیا نتوانسته‌اند جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنند، گفت:گذشته تمام شده است و فکر کردن به گذشته ما را از اهدافمان دور می‌کند. من در لحظه زندگی می‌کنم و نگاهم به آینده است زیرا من و تیمم همواره حرکتمان رو به جلو بوده است. وقت خود را صرف اتفاقات گذشته نمی‌کنم زیرا نه در به وجود آمدن آن نقشی داشته و نه توان تغییر آن را دارم. برای من و تیمم گذشته، تمام شده است، حتی بازیهای مرحله گروهی نیز برای ما پایان یافته است. پس بهتر است با امید و لبخند درباره‌ی آینده صحبت کنیم، زیرا آینده برای این نسل جدیدی است که پا به عرصه گذاشته است.
 
در ادامه سرمربی ازبکستان گفت: دوشنبه با یکی از بهترین  تیم‌های حال حاضر مسابقات باید بازی کنیم؛ تیمی که از لحاظ ساختار دفاعی و نظم عالیست و از لحاظ بدنی بسیار پر قدرت در مسابقات حاضر می‌شود اما ما هم آماده‌ایم تا در این مسابقه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که  به خاطر یک روز استراحت کمتر بازیکنانتان با مشکلی مواجه  نخواهند شد، گفت: ما به علت قطعی شدن صعودمان به عنوان تیم اول در بازی شب گذشته مقابل چین به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمم استراحت دادم اما با این حال ما ۲۳بازیکن آماده داریم که از این بابت تیم من کمبودی ندارد.
انتهای پیام/
کد:94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید