Performancing Metrics

شکست اوساسونا در آغاز هفته نهم لالیگا | اتاق خبر
کد خبر: 377220
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 16:42
اوساسونا بحران‌زاده در آغاز هفته نهم رقابت‌های لالیگا با نتیجه دو بر یک برابر بتیس تن به شکست داد تا شرایط این تیم در جدول رده بندی وخیم تر شود.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، هفته نهم رقابت‌های لالیگا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن اوساسونا نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند.

اوساسونا که در ورزشگاه خانگی خود از رئال بتیس پذیرایی کرد، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا وضعیت این تیم در جدول رده بندی بسیار وخیم تر شود.

اوساسونا از 9 بازی که به میدان رفته تنها 6 امتیاز کسب کرده و در رده نوزدهم قرار دارد تا یکی از نامزدهای اصلی سقوط به لیگ پایین تر باشد. این درحالی است که رئال بتیس با این پیروزی هشت رده در جدول رده بندی صعود کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت.

در ادامه هفته نهم لالیگا امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار می شود که در حساس ترین بازی بارسلونا در مستایا به مصاف والنسیا می‌رود.

در جدول رده بندی لالیگا اتلتیکو مادرید با 18 امتیاز در صدر قرار دارد. رئال‌ مادرید با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جای دارد و سویا هم با 17 امتیاز سوم است. این درحالی است که بارسلونا با 16 امتیاز  در جایگاه چهارم جای دارد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید