Performancing Metrics

گفته بودیم استقلال شرایطش بهتر می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 377355
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 07:59
اسماعیلی:
هافبک میانی استقلال معتقد است که این تیم با ادامه روند فعلی جایگاه بهتری را در لیگ برتر به دست می‌آورد.

فرشید اسماعیلی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرشید اسماعیلی بعد از کسب سومین پیروزی متوالی استقلال در لیگ برتر به سایت این باشگاه گفت: دیدار با سایپا از اهمیت زیادی برخوردار بود و می‌خواستیم برنده از زمین خارج شویم. در اینکه سایپا تیم خوب و قدرتمندی است، تردیدی وجود ندارد اما نکته قابل توجه این است که استقلال توانست این تیم با برنامه را با برتری دو گله شکست دهد.

وی ادامه داد: به نظر من هر چقدر از زمان بازی ها می گذرد، استقلال هماهنگ‌تر و منسجم‌تر و قوی‌تر می‌شود. در دیدار با سایپا نیز این روند ادامه داشت و در اکثر دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم و خوشحالم که مزد برتری خودمان را با کسب هر سه امتیاز بازی گرفتیم.

هافبک آبی پوشان درباره حضور در ترکیب اصلی این تیم در بازی های گذشته، افزود: خوشبختانه یکی از نکات مثبت استقلال وجود رقابت در میان بازیکنان در همه پست ها است. استقلال در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوب و با ارزشی دارد که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با یکدیگر در رقابت هستند. این مساله برای هر تیمی می تواند یک نعمت و امتیاز بزرگ باشد. من هم از اینکه باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با چند بازیکن دیگر رقابت کنم بسیار خوشحال هستم و این مساله انگیزه ام را در تمرینات چند برابر می کند. از اعتماد آقای منصوریان و کادرفنی بسیار سپاسگزارم و همواره سعی و تلاشم این بوده که اگر به زمین می روم جواب اعتماد مربیان و هم بازیانم را بدهم و انتظار هواداران را برآورده کنم.

اسماعیلی با بیان نکته که استقلال به دنبال ارتقا جایگاه خود در جدول است، عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد از چند هفته گذشته هم من و هم سایر بازیکنان گفته بودیم که استقلال رفته رفته شرایط بهتری پیدا می کند. تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که این بازیکنان برای هماهنگ شدن زمان می خواهد. اگر بازی های چند هفته اخیر ما را با دیدارهای ابتدایی فصل مقایسه کنید، پیشرفت و مسیر صعودی استقلال کاملا مشخص است. هم از نظر تاکتیکی، هماهنگی و جسمانی رفته رفته بهتر می شویم. حالا هم استقلال به سه پیروزی پی در پی در لیگ دست پیدا کرده که باعث شادی و رضایت هواداران شده است. البته از طرف دیگر به خوبی می دانیم که همه بازی ها در لیگ سخت است و نباید با این برد ها قانع شویم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و استقلال باید روند پیشرفت و پیروزی های خود را ادامه دهد.

او در پایان درباره دیدار با فولاد خوزستان در اهواز گفت: برای همه رقبا احترام قائل هستیم. روز پنجشنبه باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برویم. خوشبختانه استقلال در چند هفته اخیر در داخل و خارج از خانه به برد رسیده است. از هواداران استقلال در اهواز می خواهم ما را تنها نگذارند و کمک کنند تا سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آوریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید