Performancing Metrics

یکی از بهترین تصمیماتم آوردن زیدان به رئال مادرید بود | اتاق خبر
کد خبر: 377394
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 12:32
پرس:
رییس باشگاه رئال مادرید جذب بازیکن و سرمربی فرانسوی را یکی از بهترین تصمیمات دوران ریاستش عنوان کرد.

فلورنتینو پرس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فلورنتینو پرس یکشنبه در جمع اعضای باشگاه رئال مادرید درباره زین الدین زیدان، کریستیانو رونالدو، درآمد باشگاه و رافائل بنیتس صحبت کرد.

رییس باشگاه مادرید گفت: یکی از بهترین تصمیمات دوران ریاستم، آوردن زیدان به رئال مادرید بود. ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان سرمربی. زیدان در دوران فوتبالش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. سپس در زمانی که دستیار کارلو آنچلوتی بود نیز به این عنوان دست یافت و سال گذشته مادرید تحت هدایتش قهرمان این بازی ها شد.

پرس درباره وضعیت اقتصادی باشگاه اظهار کرد: از بودجه 600 میلیون یورو عبور کردیم و به 620 میلیون رسیدیم که این یک رکورد تاریخی محسوب می شود. 11 درصد در این رابطه نسبت به سال 2000 سود کردیم. نشریه معتبر فوربس یک بار دیگر ما را ارزشمندترین باشگاه جهان اعلام کرد.

رییس باشگاه مادرید در ادامه به عملکرد رونالدو اشاره کرد و گفت: دوباره در فصل گذشته لیگ قهرمانان با 16 گل برترین گلزن این رقابت ها شد. او همچنین برای چهارمین بار کفش طلا را برد. او در این رکورد، بی‌همتاست. در نتیجه به عنوان بهترین بازیکن اروپا نیز معرفی شد. او برترین گلزن تاریخ باشگاه با 369 گل و ستاره رئال مادرید و جهان است.

پرس در پایان از بنیتس (سرمربی پیشین رئال) قدردانی کرد و افزود: زمانی که در مادرید به عنوان سرمربی حضور داشت لطف و علاقمندی‌اش را به باشگاه نشان داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید