Performancing Metrics

مدبر: شاید امسال پیست شمشک مورد استفاده مردم قرار نگیرد! | اتاق خبر
کد خبر: 377410
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 13:45
پلمپ شمشک فنی نبود؛
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه پلمپ پیست شمشک فنی نبود گفت:اگر شرایط به این صورت ادامه یابد شاید امسال از این پیست استفاده نشود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مصطفی مدبر در جریان نشست خبری خود که امروز برگزار شد، در مورد پلمپ مجموعه پیست شمشک توضیح  داد و اظهار داشت: سال گذشته برای ایمن سازی خطوط انتقال این مجموعه یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون هزینه کردیم. امسال هم تا الان ٤٠٠ میلیون برای بازسازی و استانداردسازی خطوط هزینه شده است اما نمی دانم چرا سه هفته پیش شمشک پلمپ شد؟

وی ادامه  اد: ما در حال انجام کار بودیم و فکر می کنم پلمپ شمشک فنی نبود بلکه از روی لج و لجبازی انجام شده است. اگر سازمان استانداردسازی همراهی نکند قطعا امسال این پیست را نخواهیم داشت. دو ماه آینده اوج کار ماست اما باید بگویم کاری که شده اصلا فنی نبوده است.

وی همچنین در مورد وضعیت پیست دیزین گفت: در این مجموعه هم کارهای استانداردسازی انجام شده است، تا الان ٦٠٠ میلیون تومان هزینه شده است، اما اگر بخواهیم خطوط را به طور کامل عوض کنیم هزینه زیادی لازم است،  امیدواریم دیزین را بتوانیم به حداکثر ایمنی برسانیم تا دوستان از آن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدارط اماکن ورزشی در عین حال تاکید کرد: اطلاع دارم در دربندسر هم این مشکلات هست اما نمی دانم چرا شمشک پلمپ شده است؟ شاید چون  در اختیار بخش خصوصی است! پیدا کنید پرتغال فروش را!

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید