Performancing Metrics

یک تُن آجر بر سرم فرو ریخت | اتاق خبر
کد خبر: 377411
تاریخ انتشار: 3 آبان 1395 - 13:52
جردن باروز:
ناکام‌ترین آزادکار المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کرد با قدرت در حال آماده سازی و بازگشت به دوران اوج و روزهای طلایی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «جردن باروز» قهرمان جهان و المپیک کشتی آزاد آمریکا در وزن ۷۴ کیلوگرم از بازگشت خود به میادین کشتی و کسب دوباره عنوان قهرمانی خبر داد. مرد طلایی المپیک ۲۹۱۲ لندن در مورد شکست خود در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: امسال المپیک من بود و باید به مدال طلا و موفقیتی بزرگ می رسیدم.

دارنده سه مدال طلای قهرمانی جهان افزود: وقتی که شکست خوردم طیف گسترده ای از احساسات بر من حاکم شد ابتدا پس از شکست انگار یک تن آجر بر سرم فرود آماد و پس از آن نیز خجالت و شرم و پس از آن نیز احساس سردرگمی، خشم و انکار به به من دست داد و در آن زمان فقط به دنبال دیده نشدن هستید.

وی ادامه داد: مقابله با این حالت بسیار سخت است، اما باید سریع از آن خارج شد و دوباره در سطحی بالاتر به رقابت پرداخت.

باروز تصریح کرد: برنده شدن همه چیز را پنهان می کند و هیچ نقطه ضعفی را نشان نمی دهد، اگر شما همیشه پیروز شوید هیچ انگیزه ای برای رفع ضعف‌های خود و حرکت رو به جلو نخواهید داشت. برخی اوقات پیرویز دائمی بسیار مخرب است. به هرحال من شکست خوردم و این بخشی از سرگذشت و فصل دیگری از کتاب زندگی من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که شما پیروز می شوید خوشحالید و همه چیز برای شما فراهم است. در حال حاضر در موقعیتی قرار دارم که می توانم از شکست، پلی برای موفقیت بسازم و گاهی اوقات زندگی توپ را در زمین شما می اندازد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید