Performancing Metrics

رونالدو را هو می‌کنند؟ آنها مرا هم هو کردند | اتاق خبر
کد خبر: 377752
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 08:10
زیدان:
سرمربی رئال مادرید هو شدن کریستیانو رونالدو را موضوع مهمی ندانست و تاکید کرد هواداران رئال هم پیش از این او را هم هو کردند.

زین الدین زیدان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت کوپادل‌ری در مرحله یک شانزدهم نهایی مهمان کولتورال لئونسا است.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: برای این بازی باید 16 بازیکن به همراه داشته باشیم. به همین خاطر برخی از بازیکنان در مادرید خواهند ماند.

کریستیانو رونالدو پس از گل پیروزی‌بخش آلوارو موراتا در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو، دستش را به نشانه آفساید بالا برد و به کمک داور نگاه کرد. این حرکت جنجالی با سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران روبه‌رو شد. سرمربی رئال مادرید در حالی که از این سوال خبرنگار خنده‌اش گرفته بود، در پاسخ گفت: به بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم  فکر می‌کنیم. تنها به خودمان فکر می‌کنیم چون خارج از آن را نه می‌توانیم کنترل کنیم و نه می‌توانیم درباره‌اش حرفی بزنیم. با این حال نگران نیستم چون می‌دانم این چیزها خواهد گذشت. وارد برخی از مسائل نمی‌شوم.

زیدان در مورد هو شدن رونالدو نیز اظهار کرد: می‌توانم این موضوع را درک می‌کنم چون من را نیز هو کردند. این اتفاقات گذراست. جو سانتیاگو برنابئو خاص است و هواران انتظار زیادی دارند. رونالدو به این موضوع عادت کرده است و نگران این موضوع نیست. مهم‌تر از همه این است که تیم را همراهی کند. از اهمیتی که هواداران‌ به این موضوع می‌دهند آگاهم.

سرمربی مادرید در ادامه درباره گلزنی مهاجم پرتغالی‌اش گفت: دوست دارم رونالدو در یک بازی دو یا سه گل به ثمر برساند اما نگران این موضوع نیستم چون ممکن است در چند بازی گلی به ثمر نرساند.

سرمربی فرانسوی در مورد بازی فردا شب نیز گفت: تغییر زیادی در سیستم بازی‌ نخواهیم داشت اما ترکیب تیم تغییر زیادی خواهد کرد. تا فردا باید صبر کنیم. نمی‌خواهم خیلی زود به این مساله بپردازم. تقریبا همه بازیکنان آماده هستند. فابیو کونترائو در فهرست حضور خواهد داشت. این اتفاق مهمی است چون بهبود یافته و در وضعیت خوبی به سر می‌برد. کیکو کاسیا در این دیدار بازی خواهد کرد. او در کوپا، دروازه‌بان اصلی تیم خواهد بود. البته نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و این موضوع قطعی نیست.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید