Performancing Metrics

«متحدین» با بازی «برد پیت» اکران می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 377792
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 14:01
«متحدین» درامی با موضوع جنگ جهانی دوم است که برد پیت هنرپیشه ۵۲ ساله آمریکایی و ماریون کوتیارد ۴۱ ساله فرانسوی در نقش ذوجی تشکیلاتی ظاهر می‌شوند.

به گزارش اتاق خبر، فیلم سینمایی «متحدین» نوشته «استیون نایت» و کارگردانی رابرت زمه‌کیس و بازی برد پیت23 نوامبر اکران می‌شود.

«متحدین» درامی با موضوع جنگ جهانی دوم است که برد پیت هنرپیشه 52 ساله آمریکایی و ماریون کوتیارد 41 ساله فرانسوی در نقش ذوجی تشکیلاتی در آن ظاهر می‌شوند.

در این فیلم برد پیت در نقش «مکس واتان» افسر اطلاعاتی و ماریون کوتیارد در نقش همسرش که یک جاسوس آلمانی است حضور دارند، «واتان» نمی‌خواهد بپذیرد که همسرش جاسوس آلمان‌هاست و اگر این قضیه اثبات شود او ملزم به اجرای حکم اعدام همسرش می‌شود. جی‌رد هریس، سایمن مک‌برنی و لیزی کپ‌لن از دیگر نقش‌آفرینان فیلم «متحدین» هستند.

اکران فیلم «متحدین» از 23 نوامبر در سینماهای آمریکا آغاز خواهد شد. برد پیت همچنین فیلم‌های «ماشین جنگ» با بازی تیلدا سوینتن و «جنگ جهانی دوم زامبی‌ها» را در راه اکران دارد. ماریون کوتیارد نیز «کیش آدمکش» با بازی مایکل فاسبندر و «ارواح اسماعیل» با بازی شارلوت گِینسبرگ را در برنامه خود دارد.

فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید