Performancing Metrics

استقلال بازی ساده‌ای برابر ما نخواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 377948
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 03:57
سعداوی:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است استقلال تهران فردا برابر تیم ما بازی ساده‌ای نخواهد داشت.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: باید در ابتدا از سرمایه‌های اصلی باشگاه که همان هواداران‌مان هستند و با تمام وجود از تیم جوان و بومی‌مان حمایت می‌کنند قدردانی کنم چرا که آنها سختی‌های راه را درک کرده‌اند و طی چند روز گذشته با حمایت خوبشان ما را مورد لطف خود قرار داده‌اند. همچنین از عوامل باشگاه به ویژه مدیریت و هیات مدیره که تلاش می‌کنند قدردانی کنم. تمام تلاش آنها در راستای به حداقل رساندن مشکلات ماست و امیدوارم در بازی فردا با نوع عملکردی که به نمایش می‌گذاریم از شرمندگی آنها خارج شویم.

وی در ادامه درباره دیدار فردا و اینکه آیا برای این دیدار محروم و مصدوم دارند، گفت: محروم نداریم اما تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و کادر پزشکی در حال تلاش برای رساندن آنها به بازی هستند و باید ببینیم که کدام یک از این نفرات به شرایط بازی نزدیک خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارزیابی‌اش از استقلال تهران، گفت: این تیم همیشه قابل احترام بوده و باید بگویم یک وجه اشتراک بین تیم ما و استقلال تهران وجود دارد و آن این است که کادرفنی هر دو تیم جدید است و از بازیکنان جدید بهره می‌برند البته استقلالی‌ها از نظر بودجه و نوع بازیکن قابل قیاس با ما نیستند.

سعداوی افزود: استقلالی‌ها با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌اند برای نشان دادن خودشان نیازمند زمان بودند که طی این چند هفته خوب کار کردند و نتیجه گرفتند و در بیشتر پست‌ها خوب هستند ولی باید بگویم ما هم فولاد هستیم و فردا در شهرمان بازی داریم و از هواداران خوبی بهره می‌بریم و بازیکنان‌مان انگیزه بالایی دارند و یک جو خوب و صمیمی بین آنها وجود دارد. تمام مجموعه نیز یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن به نمایش گذاشتن کار کیفی خوب است.

وی بیان کرد: در دیدار فردا تمام توان‌مان را می‌گذاریم و امیدوارم خروجی این مسابقه همراه با نتیجه باشد تا از شرمندگی هوادارن خارج شویم. باید بگویم فردا چهلمین روز درگذشت سجاد خادمی یکی از هواداران است و در کل هدف‌مان این است که در بازی فردا یک شرایط خوب ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که دنبال می‌کنیم این است که همه از ارائه فوتبال لذت ببریم و از تمام تماشاگران می‌خواهم فارغ از هر نتیجه‌ای تیم را تا آخرین لحظه حمایت کنند. ما یک تیم جوان با پتانسیل بالا داریم که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و بازی به بازی کارمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم در بازی فردا یک فوتبال زیبا، جذاب و توام با امتیاز داشته باشیم.

سعداوی در خصوص صحنه‌هایی که در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد، گفت: کانون هواداران باشگاه فولاد چهار دوره در کشور نمونه شد اما هواداران تیم و خوزستانی‌ها به دنبال احقاق حق قانونی‌شان که همان اختصاص 90 درصد به تیم میزبان و طبق آیین‌نامه می‌باشد، هستند و خوزستانی‌ها بارها نشان داده‌اند که مهمان‌نواز و خونگرم هستند. به هر حال ما به دنبال این هستیم که از جذابیت‌های فوتبال استفاده کنیم.

وی افزود: استقلال تهران تیم خوبی است و مهره‌های خوبی دارد و حتی سابقه پیشکسوتانی که روی نیمکت دارد حاکی از خوب بودن این تیم است ولی آنطور نیست که کار ساده‌ای در بازی فردا مقابل ما داشته باشند چرا که تیم ما جوان و یکدل است و کسانی را داریم که با تمام توان می‌خواهند بازی خوبی ارائه دهند. از جذابیت‌های فوتبال این است که نتیجه آن غیرقابل پیش‌بینی است و توصیه من به بازیکنان‌مان این بوده که تمام توان‌مان را برای انجام بازی زیبا بگذارید و اگر برنامه داشته باشیم نتیجه هم حاصل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه خواستار تغییر ساعت بازی فردا بود، گفت:‌خیر، باشگاه خواستار چنین چیزی نبود و دخالتی در این موضوع نداشت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید