Performancing Metrics

ترمیم کابینه تدبیر و امید یک ضرورت بود | اتاق خبر
کد خبر: 378132
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 09:25
نماینده تهران:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تغییرات و ترمیم کابینه یک ضرورت بود و حتی جا داشت که این اتفاق زودتر هم رخ دهد.

اتاق خبر: علیرضا رحیمی گفت: در مقطع کنونی تغییرات در کابینه نیاز بود البته برخی نقدها به زمان و نحوه این کار وجود دارد، اما قطعا مسئولیت اصلی بر عهده رئیس جمهور است و رئیس جمهور بهتر از هرکسی می‌تواند زمان و موقعیت را تشخیص دهد.

وی افزود: اگر تغییرات زودتر انجام می‌شد شاید به لحاظ فضای عمومی منفعت بیشتری داشت، اما در شرایط کنونی نیز این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و مثبت ارزیابی می‌کنیم و امیدواریم در جهت کارآمدی و توانمندی دولت موثر واقع شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی دو موضوع در خصوص تغییر و ترمیم کابینه اهمیت دارد یکی شرایط و فضا برای تحقق وعده‌های دولت در حوزه فرهنگ و آموزش و موضوع دوم پیش‌بینی اهداف وزارت‌خانه‌هایی که دستخوش تغییراتی شده‌اند؛ براساس اهداف بلندمدت و برنامه‌های توسعه‌ای و قطعا با ارزیابی این دو فاکتور و شرایط به دست آمده ارزیابی ما از تغییرات در کابینه مثبت است و قاعدتا هر زمان هر تغییری در کابینه برای افزایش کارآمدی و آرامش اتفاق بیفتد زمان مناسبی است.

رحیمی با بیان اینکه قطعا تغییرات در کابینه برای دور بعد نیز تداوم خواهد داشت گفت: پیش‌بینی ما این است که رئیس جمهور تجدیدنظر قابل توجهی در کابینه برای دور بعد ریاست جمهوری انجام دهد و این موضوع به این معناست که ممکن است در بخش‌های دیگر نیازمند ترمیم و اصلاح باشیم و در زمان خود این اتفاق خواهد افتاد، اما در شرایط فعلی امیدواریم با توجه به اینکه افراد توانمندی به مجلس معرفی شده‌اند شرایط مطلوب‌تری نسبت به قبل در این سه وزارت‌خانه فرهنگی کشور داشته باشیم.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید