Performancing Metrics

رونالدو شایسته کسب توپ طلا است | اتاق خبر
کد خبر: 378162
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 14:40
کاناوارو
مدافع ایتالیایی سابق رئال مادرید از کریستیانو رونالدو به عنوان شانس نخست کسب توپ طلا نام برد.

اتاق خبر: فرانس فوتبال اسامی 30 نامزد اولیه کسب توپ طلای فوتبال جهان را اعلام کرده که در آن نام کریستیانو رونالدو به دلیل قهرمانی در یورو و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان شانس نخست کسب این عنوان به چشم می‌خورد. 

فابیو کاناوارو درباره اینکه چه کسی شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن جهان است، گفت: از نظر من بدون شک کریستیانو رونالدو شایسته کسب توپ طلاست. با توجه به عدم گلزنی او در چند بازی اخیر، نباید عملکردش در طول سال گذشته را فراموش کنیم. همانطور که کارلو انچلوتی پیش تر گفته بود، شروع کردن بازی با رونالدو مانند این است که بازی را 1-0 شروع کرده باشید. از نظر من او تنها بازیکنی است که شانس دریافت توپ طلا را دارد. مردم همه از رونالدو انتظار دارند تا در هر بازی چندین گل به ثمر برساند ولی حقیقت این است که او بازیکن بزرگی است و فشار زیادی را تحمل می‌کند.

او درباره حضور زیدان در رئال مادرید اضافه کرد: زیدان نشان داد که استعداد خوبی در مربیگری دارد. بعد از رفتن بنیتس، او با فشارهای زیادی به رئال آمد و چیز زیادی را تغییر نداد تنها حس خوبی را برای بازیکنان ایجاد کرد تا در زمین مسابقه شاد باشند. من آینده خوبی برای زیدان در مربیگری متصور هستم و فکر می‌کنم او بتواند در آینده مربی بزرگی شود.

کاناوارو ادامه داد: بعد از آنکه از فوتبال بازنشسته شدم، به دوبی رفتم و به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کردم. در حال حاضر در حال افزایش دانش مربیگری خود در این زمینه هستم و دوست دارم در آینده به عنوان مربی یا مدیر ورزشی فعالیت کنم. من در مربیگری رویاهای بزرگی دارم که اوج آن کار در رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا است. اگر به دنبال رسیدن به این هدف ها باشید قطعا در کارتان موفق خواهید شد.

کریستیانو رونالدو این فصل 5 گل توانسته به ثمر برساند و ضعیف‌ترین شروع خود را در رئال مادرید داشته است. او 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا و 3 گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید