Performancing Metrics

زیدان: به انتقادها و تحسین‌ها کاری نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 379551
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 23:26
بنزما در دیدار فردا حضور نخواهد داشت
سرمربی رئال مادرید از غیبت بنزما در دیدار برابر لگانس خبر داد.
زین الدین زیدان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگا یکشنبه برابر لگانس قرار می‌گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می دانیم بازی فردا متفاوت و سخت است. لگانس در بازی های خارج از خانه خوب کار می کند و می داند چگونه بازی کند. باید بازی را جدی بگیریم و با تمرکز بازی کنیم. خیلی خوب خود را برای این دیدار آماده کرده‌ایم. می‌خواهیم به بهترین نحو بازی کنیم تا از نتیجه کسب شده خشنود شویم.

سرمربی رئال مادرید درباره کریم بنزما اظهار کرد: بنزما در بازی فردا حضور ندارد چرا که آسیب دیدگی دارد. نباید در رابطه با بازیکنی که مشکل جسمانی پیدا کرده ریسک کرد.

زیدان در مورد وضعیت لوکا مودریچ گفت: باید ببینیم تا فردا در چه شرایطی خواهد بود. او همراه تیم است و در فهرست دعوت شدگان قرار دارد. هدفمان این است چند دقیقه بازی کند. باید تا فردا صبر کنیم. مهم این است که بهبود یافته است.

مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برابر لژیا سه بر سه مساوی شد و نتوانست صعود خود را به دور بعد در هفته چهارم مرحله گروهی قطعی کند. به همین خاطر انتقادات زیادی به تیم زیدان شد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: انتقادات همیشه وجود دارد. ترجیح می دهم بازی گذشته را فراموش کنم چون بازی مهمی پیش رو داریم. فوتبال این چنین است. گاهی اوقات اوضاع مطابق میل پیش نمی رود. بازی عجیبی بود. تنها کاری که من باید کنم بهتر کردن تیم است.

سرمربی فرانسوی در مورد سیاسی بودن ترکیب گفت: هر کسی می‌تواند فکر خود را بیان کند. یک تیم را راهی میدان می کنم نه به خاطر خشنودی بازیکن یا فرد دیگری چون اگر یک بازیکن در ۱۰ بازی حضور داشته باشد یا این چنین نباشد از شرایطش راضی نیست. چون قبلا بازی می کردم از این شرایط آگاهم.

۱۰ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۱۶ توسط فیفا اعلام شدند. زیدان در این باره گفت: به این موضوع فکر نمی کنم. قرار گرفتن میان ۱۰ مربی برتر برایم افتخار است. این نشان می‌دهد خوب کار کرده‌ایم. باید برای نشان دادن برخی چیزها به این روند ادامه دهیم. انتقادات و تحسین‌ها ما را تغییر نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید