Performancing Metrics

مقدمات بازگشت شهباززاده فراهم است | اتاق خبر
کد خبر: 380168
تاریخ انتشار: 20 آبان 1395 - 03:13
زمانی:
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با بیان اینکه مقدمات بازگشت شهباززاده به این تیم فراهم است، گفت: قرار شد قرارداد بعضی از بازیکنان بی سروصدا بررسی و تصمیم‌ اتخاذ لازم شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حسن زمانی درباره درگذشت منصور پورحیدری و احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: قطعا وزیر ورزش و جوانان یک نفر را جایگزین مرحوم پورحیدری خواهد کرد. این اتفاق بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و مستقر شدن وی در وزارتخانه صورت خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: قطعا با شناختی که وزیر روی استقلال و به ورزش ایران دارد، نیروی خوبی را برای هیات مدیره در نظر خواهد گرفت.

زمانی در پاسخ به این سئوال که آیا در هیات مدیره درباره انتخاب گزینه جدید صحبتی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز نه ولی قطعا اگر لازم باشد نظر مشورتی خود را به وزیر ورزش خواهیم داد.

وی همچنین درباره احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال و قوت گرفتن این موضوع، تاکید کرد: با توجه به جایگاهی که سجاد در استقلال داشت و مورد احترام و اعتقاد سرمربی هم بود انتظار می رفت راحت بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: الان هم مقدمات کار برای بازگشت شهباززاده فراهم شده است. اولین گام این است که این بازیکن با باشگاه ترکیه ای برای بازگشت به توافق برسد. فکر می کنم اگر این کارها انجام شود، از نیم فصل بتوانیم در خدمت شهباززاده باشیم.

زمانی درباره احتمال جدایی بازیکنانی مثل کاوه رضایی از استقلال گفت: استقلال آنقدر تیم بزرگی است که ما مقابلش بسیار کوچکیم. نباید هیچ منتی روی باشگاه استقلال داشته باشیم چرا که از من عضو هیات مدیره گرفته تا بازیکن هرچه داریم از استقلال است.

وی در خصوص اینکه کاوه رضایی از پیشنهادش از کشور چین سخن گفته و تهدید به جدایی از استقلال کرده است، اظهار کرد:باید بگویم هیچ فرد بی تعصبی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم. استقلال جایی است که بازیکن، مربی و عضو هیات مدیره باید به آن عشق بورزند و با عشق کار کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که «کسر از قرارداد بازیکنان استقلال به کجا رسید؟ » گفت: این مطلب در جلسه هیات مدیره مطرح شد و قرار شد تا افرادی کار کارشناسی انجام بدهند و نتیجه را به هیات مدیره اعلام کنند. قرار شد این کار بی سر و صدا و بی حاشیه برگزار شود! هر تصمیمی قطعا با توافق دو طرف خواهد بود.

زمانی درباره اینکه این کار کارشناسی شامل چه اقداماتی می‌شود؟ تصریح کرد: به بعضی نفرات ماموریت داده شد تا روی قرارداد تعدادی از بازیکنان نظراتی بدهند و با آنها مذاکره کنند تا در نهایت نتیجه را در اختیار هیات مدیره بگذارند.

«آیا ممکن است به جای کسر از مبلغ قرارداد بازیکنان، در نیم فصل عذر آنها را بخواهید و این نفرات را در تعطیلات نیم فصل کنار بگذارید؟» عضو هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال، گفت: این موضوع بستگی به روند تصمیم گیری ها دارد. قرار شد تا نیم فصل بررسی‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید