Performancing Metrics

تعطیلی 6 مرکز معاینه فنی به دلیل عدم نصب دوربین | اتاق خبر
کد خبر: 380705
تاریخ انتشار: 24 آبان 1395 - 12:47
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از تعطیلی 6 مرکز معاینه فنی به دلیل عدم نصب دوربین در قسمت ورودی مراکز معاینه فنی خبر داد.

میثاق اختر.png

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید قیصر گفت: فاز اول طرح تجهیز مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دوربین پلاک‌خوان یازدهم آبان ماه سال جاری به پایان رسید که از 439 مرکز معاینه فنی سراسر کشور، 433 مرکز به دوربین پلاک‌خوان در قسمت ورودی مجهز شدند.

وی ادامه داد: پس از پایان فاز اول طرح تجهیز مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دوربین پلاک‌خوان، با مراکزی که اقدام به نصب دوربین نکرده بودند، برخورد شد به طوری که از فعالیت 4 مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و 2مرکز به دلیل عدم نصب دوربین در قسمت ورودی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، خاطر نشان کرد: این اتحادیه به عنوان مجری امور معاینه فنی و سیمفا با حمایت وزارت کشور تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا این طرح به خوبی در سراسر کشور اجرایی شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، قیصر تاکید کرد: بی‌شک اجرای طرح بزرگی همچون سیمفا در سراسر کشور می‌تواند کاستی‌هایی را نیز به همراه داشته باشد که در تلاش هستیم که این کاستی‌ها به حداقل برسد و در صورت مشاهده و گزارش تخلف از مراکز معاینه فنی به حتم با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید