Performancing Metrics

با کامپیوتر جدید MSI بر روی کوله پشتی آشنا شوید | اتاق خبر
کد خبر: 380875
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 04:03
به‌نظر می‌رسد که با فراگیر شدن هدست‌های واقعیت مجازی مختلف همانند Oculus Rift و پلی‌استیشن VR، زمان مناسبی برای تجربه کردن این دستگاه‌ها باشد.

اتاق خبر: استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی مشکلاتی را به‌همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها نیاز به یک سیستم کامپیوتری قدرتمند است که شما باید هدست خود را با سیم به آن متصل کنید، البته در آینده مدل‌های بی‌سیم وارد بازار خواهند شد.

خوشبختانه یک شرکت برای رفع این مشکل و کاهش مزاحمت سیم‌ها دست بکار شده و کامپیوتر جدیدی را معرفی کرده است. شرکت تایوانی MSI با طراحی یک کوله پشتی مجهز به کامپیوتر به کاربر اجازه می‌دهد تا تجربه مناسبی از هدست‌های واقعیت مجازی بدون سیم‌های اضافه داشته باشد. هم‌اکنون می‌توانید این سیستم را با پرداخت ۲۰۰۰ دلار ناقابل خریداری کنید.

این دستگاه با نام MSI VR One در سایت Newegg موجود است و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند، شما می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ دلار هزینه اضافی کارت گرافیک آن را ارتقا داده و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای خود فراهم کنید. این کامپیوتر با یک باتری همراه بوده که قابلیت جداسازی دارد، درنتیجه کاربر می‌تواند با خرید یک باتری یدکی همیشه از بازی کردن لذت ببرد. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید آن را با خود حمل کنید و برای راحتی دارای تسمه‌های مخصوص است، با خرید MSI VR One از سایت Newegg می‌توانید از سرویس آفیس شرکت مایکروسافت نیز استفاده کنید.

 

 

 

۷d2_1301

 

منبع: ای تی رسان

95103

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید