Performancing Metrics

افزایش میزان آسیب دیدگی ACL در کودکان ورزشکار | اتاق خبر
کد خبر: 381458
تاریخ انتشار: 1 آذر 1395 - 00:19
آمارهای اخیر نشان داده که تعداد کودکان ورزشکاری که به ACL زانوی خود آسیب می‌زنند و نیاز به درمان ACL دارند در 15 سال گذشته سه برابر شده است.

اتاق خبر: آمارها حاکی از آن است که میزان آسیب دیدگی ACL در بین کودکان در حال افزایش است. یک متخصص در این زمینه از دانشگاه فدریشین اعلام کرد که بسیاری از آسیب دیدگی‌ها در ناحیه زانو در کودکان گزارش و درمان نمی‌شود.

ACL رباط مهمی در ناحیه زانو است که به استحکام زانو کمک می‌کند. پاره شدن ACL باعث می‌شود که زانو ثبات نداشته باشد و به راحتی پیچ بخورد. درمان ACL نیازمند جایگزین کردن آن با بافتی از جای دیگر بدن است. ورزش‌هایی همچون فوتبال، راگبی و فوتبال آمریکایی بیشتر از بقیه ورزش‌ها فرد را در خطر این آسیب قرار می‌دهند.

مدیر این تحقیقات در ادامه افزود: ما کودکانی داریم که در ورزش فعال هستند. شاید آن‌ها بخواهند حتی در زمینه ورزش حرفه‌ای کار کنند. ما کودکانی داریم که از همان بچگی شروع به انجام حرفه‌ای ورزش می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که آن‌ها در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرند. ما نیاز داریم که مربیان و والدین را بیشتر مطلع کنیم تا برنامه‌های ورزشی عاقلانه‌ای برای کودکان بریزند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید