Performancing Metrics

حمایت اینفانتینو از سیستم ویدئو چک در جام جهانی 2018 | اتاق خبر
کد خبر: 382050
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 10:19
رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال از احتمال ورود سیستم ویدئو چک به جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.

جیانی اینفانتینو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جیانی اینفانتینو احتمال استفاده از ویدئو چک در جام جهانی 2018 خبر داد. اینفانتینو قرار است درباره این موضوع تصمیم بگیرد تا از این سیستم ویدئویی در بازی‌های بین‌المللی فوتبال استفاده کند یا خیر. در این صورت باید شاهد یک انقلاب بزرگ در داوری باشیم.

سیستم ویدئو چک مدت‌ها با مخالفت میشیل پلاتینی در حالت مسکوت قرار داشت. به همین خاطر خیلی‌ها مخالفت خودشان را با ورود این سیستم به فوتبال اعلام کردند اما از زمانی که اینفانتینو ریاست فیفا را به عهده گرفت، همواره اعلام کرده است این سیستم باید در فوتبال وجود داشته باشد.

او درباره این موضوع گفت: قرار است به مدت دو سال این سیستم را در بازی‌های مختلف مورد آزمایش قرار بدهیم. در صورتی که این آزمایش‌ها با موفقیت انجام شود، در ماه مارس 2018 تصمیم خواهیم گرفت از این سیستم در جام جهانی استفاده کنیم یا خیر. امیدوار هستم سیستم ویدئو چک در فوتبال و در جام جهانی 2018 باشد و برای اولین بار در تاریخ جام‌های جهانی سیستم ویدئو چک به کمک داور بیاید. در جام جهانی 2014 برای اولین بار فناوری خط دروازه را داشتیم که با موفقیت انجام شد. امیدوار هستیم سیستم ویدئو چک نیز با موفقیت در فوتبال روبرو شود.

او در پایان گفت: البته نگرانی‌ها را درک می‌کنم. می‌دانم خیلی‌ها نگران روان نشدن جریان بازی هستند. تاکنون هر بار این سیستم مورد استفاده قرار گرفته با رضایت داورها همراه بوده و فکر می‌کنم که نظرات راجع به این سیستم مثبت باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید