Performancing Metrics

مورینیو: زلاتان یک فصل دیگر در یونایتد می‌ماند | اتاق خبر
کد خبر: 382052
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 10:50
هر سال قرار است مسی به یک تیم جدید برود
سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با فاینورد از حضور زلاتان ابراهیموویچ در تیمش برای فصل آینده خبرداد.

منچستریونایتد زلاتان ایبراهیموویچ ژوزه مورینیو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچستریونایتد پنجشنبه در پنجمین دیدار خود در لیگ اروپا در دیداری بسیار حساس مقابل فاینورد به میدان خواهد رفت. هر نتیجه‌ای غیر از برد برای یونایتد ممکن است زمینه‌ساز حذف آنها از لیگ اروپا شود.

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با فاینورد خبر مهمی برای رسانه‌های جهان داشت و گفت: باید به اطلاع برسانم که باشگاه قرار است از بند موجود در قرارداد زلاتان استفاده کرده و به او پیشنهاد دهد تا یک سال دیگر در جمع ما بماند و من خوشحال خواهم شد او این پیشنهاد را قبول کند و در تیم ما برای فصل بعد حضور داشته باشد.

او در رابطه با اخبار پیرامون حضور لیونل مسی و لیگ جزیره و آیا اینکه یونایتد برای خرید او اقدام خواهد کرد گفت: هر سال مسی قرار است به تیم جدیدی برود ولی در پایان در همان تیم بارسلونا می‌ماند. امسال هم همین طور است و من البته امیدوارم او در بارسلونا بماند و فوتبالش را ادامه دهد.

مورینیو در پایان درباره بازی با فاینورد گفت: همه ما از اهمیت بازی آگاهی داریم و به همین خاطر برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. نیازی نبود با بازیکنانم درباره اهمیت این بازی صحبت کنم. همه می‌دانند که باید در بازی فردا به پیروزی برسیم. ما برابر آرسنال یک قدم تا برد فاصله داشتیم و تساوی روحیه ما را از بین برد ولی از بازیکنانم خواسته‌ام که آن بازی را فراموش کنند و الان تمرکزمان روی لیگ اروپاست و می‌خواهیم در خانه هواداران‌مان را خوشحال کنیم زیرا آن‌ها شایستگی این خوشحالی را دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید