Performancing Metrics

تراکتورسازی مدرن بازی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 382239
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 23:13
قلعه‌نویی:
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما با ارائه فوتبالی مدرن توانست در این دیدار سخت به پیروزی برسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری  بعد از دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: در یک بازی سخت و درگیرانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این بازی یکی از بازی‌های سخت ما در این فصل بود. تیم حریف نیز دونده و بسیار خوب ظاهرشد. ما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم از عرض زمین بیشتر استفاده کنیم و برنده این دیدار باشیم.

وی ادامه داد:  روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم اما در بقیه بازی فوتبالی مدرن را ارائه دادیم. از تمامی هواداران کمال تشکر را دارم زیرا در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. با توجه به شرایطی که داریم به همین تعداد نیز قانع هستیم ولی امیدوارم با آماده شدن ورزشگاه یادگار امام تعداد تماشاگران نیز افزایش پیدا کند.

قلعه نویی درباره وضعیت کرار جاسم نیز گفت: کرار زمانی که آماده شود می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند. امیدوارم او نیز تلاشش را بیشتر کند و باعث موفقیت تیم شود. بازیکنان جایگزین در این دیدار خوب بازی کردند و هر سه تعویض ما نیتجه بخش بود. امیدواریم هفته به هفته بهتر شود و به ما در نتیجه گیری کمک کند. ما در تراکتور یک تیم سایه ایجاد کردیم که آینده تراکتور را بیمه می‌کند. یکی از اعضای این تیم مهدی زاده است که دراین بازی نیز بازی قابل قبولی را ارائه داد.

وی در باره ورزشگاه یادگار امام نیز گفت: من از طرفدراها خواهش می‌کنم علیه مسئولین شعار ندهند. ما نمی‌توانیم آنها را مقصر بدانیم. این اتفاقات در همه جای ایران می‌افتد مانند ورزشگاه نقش جهان. من زمانی که در شهرداری تبریز بودم تجربه کاشت چمن را داشتم و اطلاعات زیادی در این زمینه دارم. ما دیدیم اگر یک ماه به این چمن فرصت دهیم کیفیتش بالاتر می‌رود و می‌تواند به ما کمک کند. این موضوع مانند مصدومیت زانو می‌ماند که اگر دو هفته بیشتر مراحل درمانی را پشت سر بگذارد به سلامتی کامل می‌رسد. از هواداران تقاضا داریم که سعه صدر داشته باشند تا چمن خیلی خوبی تحویل باشگاه داده شود.

قلعه نویی در پایان درباره  بازی‌های ماشین سازی در یادگار  گفت: من در این زمینه حرفی نمی‌زنم و مسئولان باید تصمیم بگیرند. هر چمنی تاریخ مصرف دارد. به نظرم این چمن فعلا قدرت تحمل میزبانی بازی‌های ماشین سازی را ندارد. مسئولین باید تصمیم بگیرند بازی های این تیم تبریزی در کدام ورزشگاه برگزار شود.

صمد مرفاوی، سرمربی صبا پس از شکست تیمش در نشست خبری حاضر نشد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید