Performancing Metrics

امارات شانس رسیدن به جام جهانی را دارد | اتاق خبر
کد خبر: 382278
تاریخ انتشار: 6 آذر 1395 - 08:02
مارادونا:
دیگو مارادونا معتقد است امارات می‌تواند به جام جهانی برسد ولی کار سختی برای کنار زدن تیمی چون عربستان دارد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال امارات شروعی خیره کننده در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت و موفق شد در خانه ژاپن با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا نشان دهد شانس بالایی برای صعود به جام جهانی روسیه دارد ولی در ادامه شکست برابر استرالیا و عربستان کار این تیم را برای صعود سخت کرد.


دیگو مارادونا سرمربی سابق الوصل درباره شرایط امارات برای صعود گفت: به نظرم شکست برابر استرالیا می‌تواند کلید صعود نکردن امارات به جام جهانی باشد. امارات دیدار بزرگی را باخت. البته گل کاهیل در آن بازی خطا بود و اگر من جای مدافع امارات بودم خیلی ملایم با بدنی سنگین و بزرگ جلوی او دفاع می‌کردم نه اینکه اجازه دهم کاهیل با قدرت بدنی بخواهد توپ را وارد دروازه کند. با این حال در بازی با عربستان هم فکر می‌کنم همیشه یک ضعف کلی در فوتبال امارات وقتی با عربستان بازی می‌کند وجود دارد. وقتی پرچم عربستان بالا می‌رود، به طور ناگهان پرچم امارات پایین می‌آید. با این حال من فکر می‌کنم امارات بتواند در بازی‌های برگشت جبران کند و حتی بالاتر از استرالیا در جدول قرار گیرد.


مارادوتا ادامه داد: امارات دو بازی در خانه برابر ژاپن و عربستان خواهد داشت و یک دیدار خارج از خانه برابر استرالیا که در مصاف‌های مدعیان صعود شرایط بهتری دارد. من شانسی برای استرالیا برای صعود به جام جهانی قائل نیستم. آنها فقط یک تاکتیک دارند و آن هم توپ‌های بلند و ضربات سر است. من بازی تایلند و استرالیا را دیدم. در آن بازی تایلند باید به برتری می‌رسید. بازیکنان امارات باید به خودباوری برسند که وقتی برای تیم ملی کشورشان بازی می‌کنند با جان و دل در خدمت تیمشان باشند تا صعود کنند. من امارات را تیمی خوب در دور رفت دیدم که شانس صعود به جام جهانی را دارد و برای این کار در بازیهای برگشت باید تمرکز بیشتری داشته باشد.


امارات تنها یک بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده است که به سال ۱۹۹۰ بر می‌گردد؛ جایی که طبق معمول اکثر تیم‌های آسیایی در گروه خود چهارم شد. البته اماراتی‌ها دو گل خوب در این جام به ثمر رساندند. دو گل زیبای امارات به آلمان غربی که در نهایت قهرمان شد، از گل‌های زیبای آن جام بود.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید