Performancing Metrics

برای حضور در ائتلاف‌هایی بر مبنای برد-برد رایزنی می‌کینم | اتاق خبر
کد خبر: 382339
تاریخ انتشار: 6 آذر 1395 - 13:27
منتجب‌نیا:
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: «حفظ هویت حزبی» اولویت اول این حزب در انتخابات آینده است.

اتاق خبر:  حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا در خصوص آخرین موضع حزب اعتماد ملی درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: مطابق مصوبه‌ شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری حزب، بنا شد تا در انتخابات آینده «حفظ هویت حزبی» اولویت اول باشد و به منظور حفظ وحدت اصلاح‌طلبان، اولویت بعدی «تعامل و رایزنی و ائتلاف» با سایر احزاب و گروه‌ها و شوراهای اصلاح‌طلب قرار گیرد. این تصمیم به اتفاق آرا در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به تصویب رسیده است.

وی افزود: به منظور این هدف، کمیته‌ای 7 نفره که توسط شورای مرکزی حزب انتخاب شده‌اند و با مسئولیت اینجانب پیگیر خواهد شد. البته تاکنون یک جلسه بیشتر برگزار نشده و مصوبه خاصی نداشته است. هدف این کمیته بررسی شرایط سیاسی کشور و انجام مذاکرات و رایزنی به منظور شرکت در ائتلاف‌های برد_ برد بر اساس منافع حزب اعتمادملی خواهد بود.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان تصریح کرد: هرگونه اظهار نظر در مورد ائتلاف و حضور حزب در شوراهای اصلاح طلبان تنها از سوی کمیته 7 نفره حزب و از طریق سایت و کانال رسمی حزب به اطلاع اهالی سیاست و رسانه خواهد رسید و برخی اظهار نظرات شخصی و خارج از تریبون‌های رسمی حزب , غیر قابل استناد و فاقد اعتبار است.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید