Performancing Metrics

هلاکت ۴ نظامی سعودی در جیزان | اتاق خبر
کد خبر: 382475
تاریخ انتشار: 7 آذر 1395 - 16:13
اخبار امنیتی یمن؛
هلاکت ۴ نظامی سعودی در جیزان، شلیک ۲ فروند موشک زلزال ۲ به مراکز تجمع مزدوران در صنعا، حملات توپخانه ای و موشکی به نجران و شهادت ۱۲ شهروند یمنی در استان الحدیده از جمله اخبار امنیتی یمن است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، دستاوردهای نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن در برابر متجاوزان سعودی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، ۳ نظامی سعودی در شرق المعزاب و یک نظامی دیگر در السرداج واقع در استان جیزان در جنوب عربستان بر اثر گلوله تک تیراندازان یمنی به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که اخیر «محمد عبد السلام» سخنگوی انصارالله یمن نیز تاکید کرده بود که جنگ با سعودی ها را در مرزها ادامه می دهیم.

نیروهای یمنی ۲ فروند موشک زلزال ۲ را به مراکز تجمع مزدوران سعودی در نقیل واقع در نهم در استان صنعا شلیک کردند.

همچنین مواضع و مراکز تجمع نظامیان سعودی در المخروق واقع در نجران در جنوب غربی عربستان هدف حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن قرار گرفت و خسارات و تلفاتی به آنها وارد شد.

رزمندگان یمنی به مواضع نظامیان سعودی و تجهیزات آنها در السدیس واقع در نجران موشک های کاتیوشا شلیک کردند.

نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن همچنین مراکز تجمع مزدوران سعودی در کوفل و المنصر واقع در استان مأرب را هدف حملات خود قرار دادند.

یگان موشکی نیروهای یمنی نیز مرکز تجمع متجاوزان را در الغیل واقع در الجوف هدف قرار داد که منجر به وقوع تلفات و خساراتی در میان متجاوزان شد.

از سوی دیگر حملات ددمنشانه متجاوزان سعودی به مردم بی دفاع و مظلوم یمن همچنان ادامه دارد.

جنگنده های سعودی ۲ منزل مسکونی را در منطقه القطیع در المراوعه واقع در استان الحدیده بمباران کردند که بر آثر آن ۱۲ نفر به شهادت رسیدند؛ اکثر شهدا زن هستند.

جنگنده های سعودی همچنین منطقه العمری در ذباب واقع در شهر تعز را ۴ مرتبه هدف حملات خود قرار دادند.

همچنین جنگنده های متجاوز سعودی منطقه الجر در عبس را ۸ مرتبه هدف حملات خود به وسیله بمب های خوشه ای قرار دادند.

منطقه العوله در المطمه واقع در استان الجوف در یک نوبت، مناطق سهوه و البروعه در استان عسیر در جنوب عربستان در ۵ نوبت و همچنین مناطق طخیه و ثعبان در باقم واقع در استان صعده در ۴ نوبت هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید