Performancing Metrics

تعامل قوا نباید به معنای ایجاد محدودیت‌ در اجرای قانون اساسی باشد | اتاق خبر
کد خبر: 382983
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 18:44
بادامچی
یک عضو فراکسیون امید تعامل قوا را برای پیشبرد امور کشور ضروری خواند و گفت: لازم است سران قوا با برگزاری نشست مشترکی نسبت به حل مسائل اختلافی اقدام کنند.

اتاق خبر: محمدرضا بادامچی اظهارکرد: تعامل قوا نباید به معنای ایجاد محدودیت‌هایی در اجرای قانون اساسی و بی توجهی به آن تفسیر شود، به طوری که برخی از سران قوا با تفسیر خود حتی اجازه سخنرانی به نائب رئیس مجلس را ندهند و از دفاع رئیس جمهور نیز انتقاد کنند؛ چون طبق اصول 84 و 86 قانون اساسی نماینده در اظهار نظرش آزاد است و نباید جلوی آن را گرفت.

وی با انتقاد از لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس در مشهد گفت: تمکین به قانون برای همه حتی سران قوا امری ضروری است. به نظر می رسد باید تعامل بیشتری بین قوای سه گانه برای پیشبرد امور کشور وجود داشته باشد منتهی نباید حق آزادی بیان از نماینده صلب شده و یک نماینده نتواند حرفش را بزند.

نماینده تهران در پایان گفت: یکی دیگر از اتفاقات این روزها در مورد آقای صادقی است که ایشان تنها یک سوال پرسید و از قوه قضائیه خواست که پاسخ شفاف دهد، اما انگار برخی این سوال را بر نمی‌تابند و شاهد اتفاقات چند روز گذشته بودیم. از این بابت است که بنده بر تعامل قوا تاکید دارم ولی در عین حال نباید این تعامل منجر به محدود کردن نمایندگان شود.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید