Performancing Metrics

ظریف و صالحی با حضور در مجلس درباره مصوبه سنا توضیح دهند | اتاق خبر
کد خبر: 383080
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 10:53
عضو کمیسیون اصل نود مجلس:
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار حضور ظریف و صالحی در جلسه علنی مجلس برای ارائه توضیحات درباره مصوبه اخیر سنا و اقدام متقابل احتمالی در این رابطه شد.

ظریف و صالحی در صحن علنی مجلس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ولی داداشی اظهار کرد: پیش از این هم قابل پیش‌بینی بود که آمریکا حتماً برجام را نقض خواهد کرد و با مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا در مورد تمدید تحریم‌های ایران این اتفاق افتاد. البته ما تمهیداتی اندیشیده بودیم که اگر برجام نقض شد حرفی برای گفتن داشته باشیم و دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: مطالبه من به عنوان یک نماینده این است که آقایان ظریف و صالحی با حضور در جلسه علنی مجلس، نمایندگان را در جریان جزئیات مصوبه سنای آمریکا و اقدام متقابل احتمالی ایران قرار دهند تا مجلس تصمیم مقتضی را در این رابطه اتخاذ کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس یادآور شد: نمایندگان همچنین یک طرح سه فوریتی برای مقابله با نقض برجام آماده کرده‌اند که ان‌شاءالله جزئیات آن یکشنبه به اطلاع مردم خواهد رسید.

این عضو کمیسیون اصل نود مجلس همچنین با بیان اینکه ایران در موضع قدرت قرار بگیرد، گفت: در عرف دیپلماتیک رفتار متقابل وجود دارد و ما نباید منفعل عمل کنیم بلکه همانطور که آمریکایی‌ها رفتارهایی را علیه ما انجام می‌دهند، باید به شکل فعالانه اقدام متقابل خود را در این زمینه ساماندهی کنیم تا غرب و آمریکا متوجه اقدام ناپسند سیاسی و بین‌المللی خود باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید