Performancing Metrics

مجلس خواهان اقدام متقابل دولت در برابر آمریکا شد | اتاق خبر
کد خبر: 383240
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 12:53
با امضای 264 نماینده در مجلس
264 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای خواستار اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام شدند.

اتاق خبر:  احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی این بیانیه را قرائت کرد.
در این بیانه آمده است: نمایندگان کنگره آمریکا طی یک حرکت نمایشی، اقدام به تمدید قانون ظالمانه ISA و تحریم علیه ملت بزرگ ایران کردند که با روح برجام در تضاد است، این درحالی است که به کرات مقامات بین المللی و مسوولان آمریکایی بر انجام تعهدات ایران، صحه گذاشته اند.
نمایندگان افزوده اند: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اقدام مجلس نمایندگان آمریکا محکوم کرده و آن را نشانگر اوج بی مسئولیتی آمریکایی ها در انجام تعهدات بین المللی می دانیم و از آن جا که در قانون اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، پیش بینی لازم برای نقض عهد طرف مقابل به عمل آمده است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اکیدا از دولت محترم می خواهند در اسرع وقت و مقابل با قانون مذکور، بخصوص بند 3 و 7 قانون اقدامات متقابل را تحقق بخشیده و به اطلاع مجلس شورای اسلامی برساند.
در این بیانیه همیچنین تصریح شده است: سرعت در اجرای قانون مذکور در شرایط مقابله با اقدامات نقضی طرف متقابل ضروری است و از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس می خواهیم نظارت کافی در اجرای این قانون را کرده و گزارشی مستمر به مجلس شورای اسلامی ارایه کند.

مبنع: ایرنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید