Performancing Metrics

کلاه قرمزی دوستان جدیدش را به تلویزیون می آورد | اتاق خبر
کد خبر: 383306
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 13:48
صداپیشه پسر عمه زا از جزئیات ساخت سری جدید مجموعه کلاه قرمزی گفت.

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا هدایتی بازیگر تلویزیون و صداپیشه پسرعمه زا در مجموعه کلاه قرمزی در خصوص ساخت سری جدید کلاه قرمزی گفت: صحبت هایی برای کلاه قرمزی 96 شده و احتمالا  آقای طهماسبی عروسک جدید می سازد تا بچه ها در تمرین روی این عروسک ها تست شخصیت و تست صدا دهند و در آخر یکی از آنها انتخاب می شود و به بقیه عروسک ها اضافه خواهد شد. 

خبرهای جدید از کلاه قرمزی /خوانندگی را کنار نگذاشتم

 

وی ادامه داد: ما در این سال ها عروسک های زیادی داشتیم که  بعضی از آنها هنوز هستند و بعضی هم تغییر کردند. هنوز ساخت کلاه قرمزی شروع نشده فعلا صحبت ها شروع شده تا به قولی آماده باش باشیم.

هدایتی در ادامه در خصوص فعالیت جدید عنوان کرد: در حال حاضر سر کاری نیستم. بیشتر منتظر پروژه «ماه تی تی»  آقای میر باقری هستم، قرار داد بستم و فکر میکنم اواخر سال کارم شروع شود. 

گفتنی است مجموعه تلويزيونى «كلاه قرمزى» كارى از گروه كودك و نوجوان شبكه دو ويژه سال ٩٦ در جدول پخش برنامه هاى نوروزى اين شبكه قرار گرفت.
 
«کلاه قرمزی» از عروسك هايى است كه با چند نسل از مخاطبان سيما همراه بوده است و همه ساله با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می­‌آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند. 
 
اين مجموعه به تهيه كنندگى حميد مدرسي؛ كارگردانى و اجراى ايرج طهماسب نوروز امسال از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
همچنین در این زمینه بخوانید:
نظرات
ADS
ADS
پربازدید