Performancing Metrics

عربستان ۱۵ تن را به اتهام جاسوسی برای ایران به اعدام محکوم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 383655
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 04:32
دستگاه قضایی عربستان ۱۵ تن از متهمان پرونده موسوم به "شبکه جاسوسی برای ایران" را به اعدام محکوم کرد.

عربستان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دادگاه عربستان سه‌شنبه حکم خود را در این پرونده صادر کرد و ۱۵ تن از متهمان را که همگی عربستانی هستند، به اعدام محکوم کرد. محاکمه این افراد از ماه فوریه سال جاری میلادی آغاز شده بود و تنها ایرانی متهم در این پرونده به ۴ سال حبس محکوم شده است.

در این پرونده ۳۰ عربستانی یک ایران و یک افغانی به جاسوسی برای ایران متهم شده بودند و از سال ۲۰۱۳ در بازداشت به سر می‌برند.

دادگاه عربستان برای ۱۵ متهم دیگر احکامی از ۲۵ سال تا ۶ ماه حبس صادر و یک شهروند سعودی و شهروند افغانی را تبرئه کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید