Performancing Metrics

فدای سر اخباری اگر بازی را می‌باختیم | اتاق خبر
کد خبر: 384081
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 21:17
محمد ایرانپوریان:
مدافع تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته گرفتن 3 امتیاز بودیم.

محمد ایران‌پوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مدافع راست تراکتورسازی پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر استقلال گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم.

وی ادامه داد: در بازی‌های قبلی مقابل استقلال و پرسپولیس محمدرضا اخباری تعداد زیادی موقعیت را از مهاجمان این دو تیم گرفته بود. این بازی یک اشتباه کرد و یک گل خورد که فدای سرش. اگر هم بازی را با نتیجه یک بر صفر می‌باختیم مهم نبود و فدای سر محمدرضا.

ایرانپوریان درباره علت موفقیت تراکتورسازی تا این جای فصل گفت: ما سعی کردیم همیشه بی‌حاشیه باشیم و تمرکزمان را فقط بر روی بازی‌هایمان بگذاریم و در هر حالتی احساسی بازی نکنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید