Performancing Metrics

اشتغالزایی بیش از ۹۷ هزار نفر در تعاونی های فعال خوزستان | اتاق خبر
کد خبر: 384381
تاریخ انتشار: 21 آذر 1395 - 13:24
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت چهار هزار ۹۸۵ اتحادیه و شرکت تعاونی با اشتغالزایی ۹۷ هزار و ۹۳۲ نفر در استان خبر داد.

اتاق خبر: سید نور محمدپور در حاشیه برگزاری دوره آموزشی حسابداری ویژه کارکنان بخش تعاونی در اهواز اظهار کرد: ‌با توجه به تاکید مقام عالی وزارت درباره انضباط مالی و توانمندسازی کارکنان، از ابتدای سال تاکنون دوره های آموزشی مختلفی از جمله آشنایی با اساسنامه شرکت های تعاونی، نحوه بررسی دفاتر و اسناد مالی و حسابداری در شرکت های تعاونی ویژه کارشناسان بخش تعاونی استان برگزار شده است.

وی، هدف از برگزاری دوره های آموزشی مختلف را ارتقای سطح توان تخصصی، مهارتی و ارائه راهکارهای مختلف برای بهبود خدمات رسانی به مراجعان عنوان کرد و گفت:‌ دوره های آموزشی همچون آشنایی با اساسنامه تعاون، بررسی دفاتر و اسناد مالی و حسابداری شرکت های تعاونی پایه و چارچوب اصلی کار در بخش تعاونی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه به آمار شرکت های تعاونی در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون تعداد چهار هزار و ۹۸۵ اتحادیه و شرکت تعاون فعال در خوزستان مشغول به کار هستند که کلانشهر اهواز با یک هزار و ۲۰۱ تعاونی و شهرستان رامشیر با ۲۷ تعاون به ترتیب بیشترین و کمترین آمار شرکت های تعاونی را به خود اختصاص داده اند.

محمدپور، اعضای اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در خوزستان را دو میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵۶ نفر و اشتغالزایی آن ها را ۹۷ هزار و ۹۳۲ نفر اعلام کرد.

مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید