Performancing Metrics

گریزمان دوباره در لالیگا گل می‌زند | اتاق خبر
کد خبر: 384419
تاریخ انتشار: 22 آذر 1395 - 05:39
سیمئونه:
سرمربی اتلتیکومادرید مهاجم فرانسوی تیمش را بازیکن مهمی می داند و معتقد است دوباره در لالیگا گلزنی خواهد کرد.

آنتوان گریزمان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اتلتیکومادرید دوشنبه شب در هفته پانزدهم لالیگا به مصاف ویارئال می رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: گاهی اوقات  در طول سال در شرایط خاصی قرار می گیریم. بایرن مونیخ را شکست دادیم و برابر بارسلونا مساوی کردیم اما در سن سبایتین و برابر سویا دچار مشکل شدیم و مغلوب شدیم. ویارئال خیلی خوب رقابت می کند. کار گروهی شان نیز خوب است. همچنین تیم خطرناکی است چون فوتبال خوبی بازب می کند.

لوگو باشگاه اتلتیکومادرید تغییر پیدا کرد اما هواداران نسبت به این تغییر واکنش نشان دادند و آن را نپسندیدند. سرمربی اتلتیکومادرید در این رابطه اظهار کرد: در جهان پیشرفت ادامه دارد. باشگاه های زیادی چنین موقعیتی را تجربه کردند. هنگام تغییرات همیشه موافق و مخالف وجود دارد. گاهی اوقات نسبت به تغییرات واکنش هایی نشان می دهیم چون به چیز هایی که داریم عادت کردیم اما باید توجهمان بر بازی فردا باشد.

سیمئونه درباره گل نزدن آنتوان گریزمان در لالیگا گفت: بازیکنان دوران متفاوتی را تجربه می کنند. گریزمان می داند در چه موقعیتی قرار دارد. درست است که دو ماه از گلزنی اش می گذرد اما به تلاش خود ادامه می دهد. او بازیکن مهمی برای تیم محسوب می شود. باید به تلاش خود ادامه دهد تا بتواند به گل برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید