Performancing Metrics

نقره و برنز دسته 77 کیلوگرم جام باشگاه‌های وزنه برداری آسیا برای ایران | اتاق خبر
کد خبر: 384999
تاریخ انتشار: 25 آذر 1395 - 14:47
شاهقلیان و چترایی در رقابتهای دسته 77 کیلوگرم جام باشگاه های وزنه برداری آسیا به مدال نقره و برنز مجموع رسیدند.

اتاق خبر:  رقابتهای جام باشگاههای آسیا در دسته 77 کیلوگرم با حضور 4 وزنه بردار ایران از تیم های نیروی زمینی ارتش و ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه 24 آذرماه در سالن مسابقات هتل اینتر کنتینتال شهر دوحه قطر برگزار شد . در پایان آیدر کازوف وزنه بردار قزاق با رکورد مجموع 317 کیلوگرم مدال طلای مجموع را به دست آورد . ایمان شاهقلیان از تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش با وجود کسب مدال طلای یکضرب در مجموع با حدنصاب 316 کیلوگرم به نشان نقره بسنده کرد.

مسعود چترایی از ذوب اهن بارکورد مجموع 312 کیلوگرم مدال برنز گرفت. محمد نیری دیگر وزنه بردار تیم ذوب اهن با 310 کیلوگرم چهارم شد.
عباس زندی از تیم نیروی زمینی با رکورد مجموع 291 کیلوگرم در رده پنجم دسته 77 کیلوگرم قرار گرفت.

نتایج وزنه برداران ایرانی در حرکت یکضرب:
ایمان شاهقلیان وزنه بردار تیم نیروی زمینی ارتش در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 132 کیلویی را مهار کرد اما در مرتبه دوم وزنه 141 کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد. وی در حرکت سوم خود با مهار وزنه 141 کیلوگرم به مدال طلای حرکت یکضرب دست یافت.

همچنین پس از شاهقلیان، آیدر کازوف از قزاقستان با 140 کیلوگرم در جایگاه بعدی قرار گرفت.محمد نیری و مسعود چترائی هر دو از تیم ذوب آهن اصفهان نیز با مهار وزنه 136 کیلویی به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم رسیدند. عباس زندی دیگر وزنه بردار نیروی زمینی ارتش با ثبت وزنه 135 کیلوگرمی در رتبه پنجمی جای گرفت.

عملکرد وزنه برداران کشورمان در حرکت دوضرب و مجموع:
آیدر کازوف در حرکت دوضرب دور از انتظار ظاهر شد و پس از بالا بردن وزنه 177 کیلوگرمی با مجموع 317 کیلوگرم به مدال طلای حرکت دوضرب و مجموع رسید.

مسعود چترایی از ذوب آهن اصفهان، وزنه 176 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد تا مدال نقره دوضرب را بگیرد.ولی وی با مجموع 312 کیلوگرم مدال برنز را دشت کرد.

ایمان شاهقلیان از نیروی زمینی ارتش با ثبت رکورد 175 کیلوگرم با کسب مدال برنز در دوضرب به کار خود پایان داد اما با 316 کیلوگرم به مدال نقره مجموع بسنده کرد.

محمد نیری از ذوب آهن اصفهان که در حرکت یکضرب برنز گرفته بود، با مهار وزنه 174 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و مجموع به مقام چهارمی دست یافت.

عباس زندی از نیروی زمینی ارتش به دلیل اختلاف وزن با حریف عربستانی در جایگاه ششم قرار گرفت ولی با مجموع 291کیلوگرم، مقام پنجمی را کسب کرد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید