Performancing Metrics

درخواست اوباما برای اطلاع از آخرین تحولات حمله استانبول | اتاق خبر
کد خبر: 386160
تاریخ انتشار: 12 دی 1395 - 21:47
اوباما ضمن تسلیت حمله تروریستی شب گذشته در استانبول، بر مبارزه مشترک با ترکیه علیه تروریسم تأکید کرد!

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «باراک اوباما» رئیس جمهور کنونی آمریکا به دنبال حمله شب گذشته به یک باشگاه شبانه در استانبولِ ترکیه، این حادثه را تأسف بار خواند.

«اریک شولتز» معاون مطبوعاتی کاخ سفید در این باره گفت: اوباما در این پیام، تسلیت خود را به مناسبت کشته شدن تعدادی از افراد بی گناه به مردم ترکیه ابراز داشته و از تیم خود خواست تا کمک های متناسبی را به مسئولین ترکیه ارائه کرده و همچنین وی را از آخرین تحولاتِ این رویداد آگاه سازند.

«ند پرایس» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز در این باره اعلام کرد: اوباما حمایت خود را از متحدمان در «ناتو» اعلام کرد و بر عزم راسخ میان دو کشور برای مقابله با تمامی اَشکال تروریسم تأکید کرد.

«مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در این راستا گفت: ما حمله تروریستی اخیر در ترکیه را قویاً محکوم می کنیم. اینگونه حملات به عنوان آخرین حربه تروریست ها برای کشتار و آسیب رساندن به شهروندان بی گناه محسوب شده و اراده ما را برای همکاری با ترکیه پیرامون مبارزه به تروریسم تقویت می نماید.

اظهارات واشنگتن در محکومیت حادثه تروریستی شب گذشته در یک باشگاه شبانه در استانبول در حالی اعلام می شود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه سه روز پیش از خلف وعده آمریکا در مبارزه با تروریسم به شدت انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید