Performancing Metrics

معاینه فنی «ویژه» شرط اخذ آرم طرح ترافیک | اتاق خبر
کد خبر: 386715
تاریخ انتشار: 24 دی 1395 - 20:23
تشدید سخت‌گیری فنی برای تردد در طرح
رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات طرح جدید اخذ معاینه فنی ویژه یا برتر گفت: براساس مصوبه شورای عالی ترافیک از این پس باید معاینه فنی خودروهایی که می‌خواهند وارد محدوده طرح ترافیک شوند باید سختگیرانه تر باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسینی منش با بیان اینکه خودروهایی که می‌خواهند طرح ترافیک بگیرند حتما باید معاینه فنی جدید را اخذ کنند گفت: خودروهایی که به تازگی معاینه فنی گرفته‌اند به صورت نیم بها مورد معاینه قرار می‌گیرند اما مابقی خودروهایی که ازمعاینه فنی آنها مدت‌ها می‌گذرد باید همه هزینه را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه اخذ معاینه فنی جدید در راستای تبدیل محدوده طرح ترافیک به محدوده بدون آلاینده است درخصوص ویژگی‌های این نوع معاینه فنی گفت: معاینه فنی سخت تر خواهد شد و بر این اساس حدود مجاز خودروها در بحث آلایندگی سختگیرانه تر خواهد شد به گونه ای که پیش از این در تست مونوکسید کربن شاخص 2.5 بود اما حالا خودروها با 0.7 می‌تواند از آزمون تست آلایندگی بیرون بیایند.

رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه متقاضی آرم طرح ترافیک 96 حتما باید معاینه فنی برتر یا ویژه دریافت کنند، گفت: همچنین دور موتور و تست 2500 آر پی ام نیز به صورت سختگیرانه تر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید