Performancing Metrics

نوازی: استقلال فقط یک بازی خوب داشت | اتاق خبر
کد خبر: 387142
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 11:28
استقلال شرایط خوبی ندارد و این روزها کادرفنی مورد انتقاد شدید قرار می‌گیرد.
 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی، محمد نوازی مربی سابق استقلال درباره شرایط آبی‌ها می‌گوید: «متاسفانه استقلال شرایط خوبی ندارد و از ابتدای فصل جاری جا به جایی‌های مختلفی صورت گرفت. بعد از اینکه منصوریان به استقلال آمد یکسری بازیکن جدید را آورد و این در حالی است که او بعد از 17 بازی ارنج ثابت تیمش را نمی‌داند. همین موضوع باعث شده که استقلال تغییرات زیادی داشته باشد و از این موضوع لطمه ببیند. استقلال امسال فقط یک بازی خوب انجام داد که آن هم مقابل سپاهان بود.»
نوازی در خصوص قول‌هایی که منصوریان در ابتدای فصل داد، می‌گوید: «به نظر من تنها منصوریان مقصر نیست و او نمی‌تواند به داخل زمین برود.
 منصوریان به این بازیکنان اعتماد کرده و آنها باید عملکرد خوبی داشته باشند. البته سرمربی استقلال به خوبی از طرف باشگاه و هواداران حمایت شده است ولی معتقدم استقلال مدیریت قوی می‌خواهد و هیات مدیره این باشگاه صلابت ندارد. ما هر جا می‌رویم این را می‌بینیم که هواداران ناراحت هستند و کری خواندن بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد. من امیدوارم روند استقلال تغییر کند تا هواداران هم دیگر ناراحت نباشند.»













 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید