Performancing Metrics

المپیاکوس انصاری فرد را قرض می‌دهد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 387143
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 11:44
اظهارات عجیب سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس درباره کریم انصاری‌فرد باعث شد تا یک رسانه‌ یونانی از انتقال قرضی این ملی‌پوش ایرانی به تیمی دیگر خبر بدهد.
 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی، سایت رادیو ورزش یونان نوشت: «با توجه به صحبت‌های اخیر پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس درباره کریم انصاری‌فرد، او به تیم دیگری خواهد رفت تا فرصت بازی پیدا کند. بنتو در دو بازی اخیر تیم المپیاکوس قید استفاده از کریم انصاری‌فرد را زد و هیچ شانسی برای این بازیکن جدید تیمش قایل نشد. همین مساله باعث شده تا پرسش‌های زیادی درباره همکاری بنتو و انصاری‌فرد مطرح شود. پائولو بنتو کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم سوم تیمش پس از ایدیه و کاردوزو می‌داند و به همین خاطر جلوی بازی کردن این ملی‌پوش ایرانی گرفته خواهد شد. بنابراین احتمال انتقال قرضی کریم انصاری‌فرد به تیمی دیگر از سوی باشگاه المپیاکوس وجود دارد.»
کریم انصاری‌فرد که بهترین بازیکن تیم پانیونیوس در دو فصل اخیر سوپر لیگ یونان بود، 10 روز قبل با امضای قراردادی به المپیاکوس پیوست و نایب رییس این باشگاه نیز مدعی شد قیمت این ملی‌پوش ایرانی در یک سال آینده تا 10 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. در این میان سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس بر خلاف نظر مدیران این باشگاه تاکنون حتی نام انصاری‌فرد را در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداده است.
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید