Performancing Metrics

زمان شهرآورد تغییر نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 387151
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 12:24
تلاش‌های بی نتیجه استقلال
باشگاه استقلال با انتشار درخواستی از سازمان لیگ خواسته تا تاریخ شهرآورد تغییر کند.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی،باشگاه استقلال پیش از این به صورت مکتوب و همین طور در رسانه‌ها، چندین بار از سازمان لیگ درخواست کرد زمان مسابقه شهرآورد تهران به نحوی باشد که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس زمان یکسانی برای استراحت و تمرین پیش از این دیدار داشته باشند.

پس از توافق ابتدایی هم روز 28 بهمن برای این دیدار اعلام شد و سپس به 24 بهمن تغییر کرد. با توجه به مسابقه با السد در روز 19 بهمن، استقلال فقط 5 روز تا مسابقه با پرسپولیس فرصت دارد در حالی که این زمان برای تیم رقیب، 7 روز است و چنین مساله‌ای با توجه به اهمیت مسابقه، منصفانه نیست.باشگاه استقلال چند بار از سازمان لیگ درخواست برگزاری شهرآورد را براساس توافق قبلی داشته یعنی 28 بهمن که تا به حال چنین درخواستی ترتیب اثر داده نشده است.
باشگاه استقلال مجدد از سازمان لیگ درخواست می‌کند یا زمان شهرآورد تهران را به 28 بهمن موکول کند و یا شرایطی را فراهم آورد که هر 2 تیم از زمان یکسان برای استراحت و تمرین پیش از این مسابقه بهره مند باشند تا انصاف و عدالت رعایت شود. البته این درخواست استقلالی‌ها به جایی نخواهد رسید و بارها سازمان لیگ اعلام کرده که زمان بازی شهرآورد را تغییر نمی‌دهد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید