Performancing Metrics

افزایش ۳۹ درصدی تولید خودرو در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 387375
تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395 - 16:47
طی ۱۰ ماهه امسال صورت گرفت؛
گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه، تولید انواع خودرو نسبت به مشابه سال گذشته، ۳۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر،  یک میلیون و ۸۷ هزار و ۹۵۸ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد افزایش یافته است.

از مجموع این میزان تولید، یک میلیون و ۱۲ هزار و ۲۴۹  دستگاه خودروی سواری تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۱.۲ درصد افزایش یافت.

 ۶۳ هزار و ۸۶۲ دستگاه وانت، ۱۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه کامیون، ۸۳۸ دستگاه اتوبوس، ۶۳۴ دستگاه مینی بوس در این مدت تولید شد که به ترتیب ۱۳.۳ درصد، ۲۱.۵ درصد، ۳۹.۹ درصد  و  ۲۴.۳ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

 ۱۳۷ هزار و ۸۵۱ دستگاه انواع خودرو نیز در دی ماه امسال تولید شد که در مقایسه با تولید ۱۰۰ هزار و ۲۴۹ دستگاه خودروی تولید شده پارسال، ۳۷.۵ درصد افزایش یافت.

۱۳۰ هزار و ۴۶ دستگاه انواع خودروی سواری در دی ماه در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۴۲.۷ افزایش یافته است، این در حالی است که ۱۳۷ هزار و ۸۵۱  دستگاه خودروی سواری در دی ماه سال گذشته تولید شده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید