Performancing Metrics

آخرین خبرها از شهرک‌ صنعتی پوشاک | اتاق خبر
کد خبر: 388876
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395 - 10:41
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان تهران آخرین وضعیت احداث شهرک صنعتی پوشاک را تشریح و در مورد ایجاد شهرک صنعتی طلا نیز اعلام کرد که این شهرک باید در محدوده شهری باید ایجاد شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا قاهری‌بدر با اشاره به آخرین وضعیت احداث شهرک صنعتی پوشاک، اظهار کرد: این شهرک شامل پوشاک دارای برند است؛ بنابراین پوشاکی که از برند خاصی برخوردارند شهرک صنعتی مربوط به آنها در موقعیت جغرافیایی نرسیده به شمس‌آباد مدنظر قرار گرفته و فاز اول آن طراحی شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا یک ماه آینده فاز دوم این طرح نیز به منظور اجرایی شدن در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان تهران همچنین به پوشاک معمولی بدون برند اشاره کرد و افزود: واحدهای تولیدی پوشاک معمولی در قرچک تولید شده و اقدامات مربوط به آنها در این منطقه انجام می‌شود.

قاهری در مورد خبرهایی مبنی بر تاسیس شهرک صنعتی طلا، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در این زمینه ورود نکرده و اطلاعی نیز از این مساله ندارد، بلکه هر خبری در این رابطه اعلام می‌شود توسط انجمن طلا و جواهر است.

وی همچنین در پاسخ به این‌که آیا امکان تاسیس این شهرک صنعتی در محدوده شهری وجود دارد یا خیر، افزود: شهرک صنعتی طلا با توجه به مسائلی که وجود دارد باید در محدوده شهری تاسیس شود.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان تهران همچنین در ارتباط با مقوله درگیر صنایع و آلودگی‌های زیست محیطی نیز عنوان کرد: با توجه به این‌که تهران آلودگی‌های زیست‌محیطی فراوانی دارد در انتقال واحدهای صنعتی به شهرک‌های صنعتی موارد خاصی مدنظر قرار می‌گیرد و تصمیم بر این است که صنایع بدون تکنولوژی انتقال نیابند، چرا که بحث‌های زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید