Performancing Metrics

حمایت مدیران فولکس واگن از مدیرعامل آئودی | اتاق خبر
کد خبر: 389003
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1395 - 13:25
مدیرعامل آئودی با وجود انتقادی که از عملکرد وی در رسوایی آلایندگی دیزلی وجود دارد، احتمالا از حمایت مقامات ارشد گروه خودروسازی فولکس واگن برخوردار خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فولکس واگن که بزرگترین گروه خودروسازی اروپاست، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ اقرار است با نصب یک نرم افزار غیرقانونی، در تستهای آلایندگی دیزلی تقلب کرده است تا میزان آلایندگی خودروهایش را کمتر از سطح واقعی نشان دهد.

پس از گذشت دو ماه، آئودی که برند لوکس فولکس واگن و بزرگترین منبع سودآوری این گروه خودروسازی است، به ارتکاب خلاف اعتراف کرد در حالیکه پیش از آن منکر دست داشتن در این رسوایی بود.

این مسئله به انتقاد کارکنان آئودی و رسانه از روپرت استادلر منتهی شد. این انتقادات هفته جاری که یک دادگاه کار آلمانی رسیدگی به پرونده اخراج غیرقانونی یک کارمند سابق آئودی را آغاز کرد، شدت گرفت.

این دادگاه افشای عمومی اسناد مربوط به رسوایی آلایندگی دیزلی که در این پرونده از آنها نامبرده شده است را ممنوع کرد.

استادلر درباره این انتقادات علنا اظهارنظر نکرده است و آئودی پیش از این تنها اعلام کرد که استادلر در تحقیقات داخلی فولکس واگن از رسوایی آلایندگی که از سوی شرکت حقوقی آمریکایی جونز دی انجام می شود، شهادت داده است. بر اساس اظهاراتی که از سوی مقامات آمریکایی پس از تحقیقاتشان منتشر شده است، وی به ارتکاب خلاف متهم نشده است.

بر اساس گزارش رویترز، نمایندگان کارکنان نیمی از کرسی ها در هیات مدیره ۲۰ نفره آئودی را که درباره انتصاب و اخراج مدیران تصمیم می گیرد، در اختیار دارند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید