Performancing Metrics

روایتی از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد در مشهد /عهد اخوت تا انتخابات ریاست جمهوری 96؟ | اتاق خبر
کد خبر: 389067
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1395 - 11:35
بعد از کویر شدن جریان اصولگرایی و خشک‌سالی که این‌جماعت در زمینه کاندیداتوری با آن روبه‌رو شده‌اند، دست به دامان قالیباف شده و به او ضمانت دادند که اگر در قامت نماینده آن‌ها در انتخابات پیش‌رو به میدان بیاید، تنهاترین سردار! خواهد شد.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از انتخاب، به نظر مي‌رسد دم خروس پنج‌شنبه و در مراسم جمنا بدجوري بيرون زده بود. آن‌ها دوباره برسرقول‌شان نماندند و او را به سايرين، ترجيح دادند. نفر دوم انتخابات سال 92،گزينه اصلي رياست‌جمهوري همان سال و مديرجهادي! اين جماعت، با شخصيت‌هايي مانند ميرسليم،شاهین میرمحمدی،محمد مهدی زاهدی ومسعود میرکاظمی در يك ليست قرارگرفت تا دوباره براي قهر آماده شود!در اين همايش حزبي كه به آن لقب ملی دادند ،همه آمده‌بودند ولي از قاليباف خبري نبود. آري او نبود، زيرا براي ديدار با احمدي‌نژاد كه چند روزي است در مشهد به سر مي‌برد، به دياركودكي خود رفته بود.قاليباف به محل اقامت احمدي‌نژاد در هتل پنج ستاره‌و بين‌المللي كوثرناب که از گران‌ترين هتل‌هاي مشهد است، رفته و آنجا ديداري چندساعته با يكديگر داشتند. بنا به گفته برخي، تلفن‌های هتل نيز براي مدتي از دسترس خارج مي‌شوند ولي از محتويات ديدار،خبري به بيرون درز نمي‌كند.
 
فرضیه های رایزنی با رقیب سنتی
 
البته در رابطه با اين ديدار شايد بتوان فرضيه ‌هایي را بيان كرد. نخست آنكه احتمال دارد قاليباف براي اتحاد با احمدي نژاد در مقابل اصولگرايان كه دوباره با وي نامهرباني كردند،به ديدار او رفته است.
 
دوم، شايد قاليباف خطر احمدي‌نژاد و يارانش را بيشتر از سايراصولگرايان درك كرده و به ديدار او رفته است تا وي را از ايستادن در مقابل يارانش، منصرف كند.
 
سوم، اينكه احتمال دارد قاليباف در سفرهاي عادي و ماهانه خود كه به مشهد مي‌رود، بدون هيچ هماهنگي قبلي و تنها براي استراحت به اين هتل محل اقامت محمود احمدي‌نژاد رفته است!با توجه به اتفاق‌هايي كه اين روزها رخ مي‌دهد و با اعلام كانديداتوري برخي براي رياست‌جمهوري كشور بزرگي مانند ايران ( كه به شوخي شبيه‌است)، به نظر مي‌رسد فرضيه سوم بيشتر قابل درك و فهم باشد!
 
گذشته ازاين موضوعات، بدون شك ديدارهاي محرمانه در سطح مقامات ايران، موضوع جديدي نيست و چندان نبايد تعجب كرد كه قاليباف و احمدي‌نژاد كه روزگاري دست بر يقه يكديگر داشتند، امروز با يكديگر براي ايستادن مقابل قشري ديگر، عهد اخوت ببندند. شايد قاليباف نيز دانسته است كه احمدي‌نژاد از لحاظ مديريتي و رويكرد، هرچه باشد از مدعيان اصولگرايي بيشتر برسرحرف خود مي‌ايستد و راحت تر مي‌شود در مسائل هم‌راستا، به او اعتماد كرد.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید