Performancing Metrics

خدماتی که در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است اما ... | اتاق خبر
کد خبر: 389184
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395 - 15:05
وجود بیش از هزار آرایشگاه غیر مجاز در تهران
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: برداشتن ابرو، خالکوبی، تاتو و سولاریوم خدماتی است که انجام آن در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است. همچنین مدل‌های کوتاهی مو باید بر اساس ژورنالی که اتحادیه به آرایشگران ابلاغ کرده است، باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مصطفی گواهی درباره‌ خدماتی که در آرایشگاه‌های مردانه ارائه می‌شود، گفت: برداشتن ابرو، خالکوبی، تاتو، سولاریوم و مدل‌های موی نامتعارف و شیطان‌پرستی در آرایشگاه ها ممنوع است، اما رنگ کردن مو غیر قانونی نیست.

وی افزود: اتحادیه ۳۳ مدل مو در قالب ژورنال به آرایشگران ابلاغ کرده است که برای اصلاح موی سر باید از آن ها استفاده شود و مدل‌هایی که خارج از فرهنگ و شئونات کشور است در آرایشگاه‌ها ممنوع است.

دلیل فرار آرایشگران از دریافت مجوز

گواهی با اشاره به آرایشگاه‌های غیرمجاز در تهران گفت: حدود ۲۴۰۰ آرایشگر در تهران مجوز دارند و ۷۰۰ مورد دیگر نیز در دست اقدام برای دریافت مجوز هستند. اما ۱۹۵۰ آرایشگری بدون جواز نیز در سطح شهر فعالیت می‌کنند که مشتری هنگام ورود به مغازه باید مجوز و نرخ نامه را روی دیوار ببیند.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران درباره مشکلات آرایشگران برای دریافت مجوز تصریح کرد: مجوز برای یک پلاک خاص صادر می‌شود و اگر مستاجر اقدام به جابجایی کند باید دوباره مجوز دریافت کند که مستلزم طی کردن مراحل دوباره و پرداخت یکی - دو میلیون تومان برای گرفتن دوباره مجوز است.

وی اظهار کرد: پس از به تصویب رسیدن قانونی مبنی بر این‌که افراد مستاجر نیز می‌توانند مجوز دریافت کنند، اما مستاجرها به دلیل این‌که معمولا قرارداد یکساله می‌بندند و سال بعد احتمال جابجایی‌شان وجود دارد از دریافت مجوز فرار می‌کنند.

/انتهای پیام

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید