Performancing Metrics

هشدار دوباره سازمان هواپیمایی: بلیت نامعتبر نخرید | اتاق خبر
کد خبر: 390532
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1396 - 17:15
رسیدن تعداد پروازهای نوروزی به مرز 6 هزار پرواز
با احتساب پروازهای انجام شده در روزهای اول و دوم فروردین، تعداد پروازهای نوروزی 96 به مرز 6 هزار سورتی پرواز رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از 25 تا 30 اسفند ماه سال95، بیش از 4730 پرواز داخلی و خارجی  انجام شده و  به 5450 پرواز عبوری سرویس دهی شده است.

رضا جعفرزاده  با بیان اینکه از این تعداد 3512 پرواز داخلی و 1810 پرواز خارجی بوده است، گفت: حجم پروازها از 25 اسفندماه به این طرف سیر صعودی داشته به گونه ای که تعداد پروازها از 868 پرواز در روز 29 اسفند به 1077 پرواز رسید. طبق براورردهای صورت گرفته با انجام پروازهای اول و دوم فروردین تعداد سورتی‌های پرواز نوروزی به مرز 6 هزار می‌رسند.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی عملکرد شرکت های هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایتمندی مسافران خواهد بود از شرکت های هواپیمایی خواست؛ نسبت به سیستم توزیع بلیت های خود دقت بیشتری داشته تا هر روزنه ای برای سودجویی افراد متخلف بسته و فعالیت های انجام شده خدشه دار نشود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همانطور که قبلا نسبت به بعضی از تخلفات دفاتر و منابع توزیع بلیت هواپیما مبنی بر لغو، تعلیق و جریمه هشدارهایی داده شده، اکنون نیز تاکید می کنیم که نسبت به تک تک شکایات ارسال شده از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری(www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان از مسافران خواست تا بلیت های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن این شرکتها فراهم است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید