Performancing Metrics

نانواکناری: مسئولان اهتمام ویژه‌ای برای پیاده‌سازی شعار امسال داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 390549
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396 - 09:58
/اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال/
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تمامی مسئولان کشور در قوای سه‌گانه و در تمامی سطوح باید برای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تلاش کنند تا گشایشی در کشور ایجاد شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ولی الله نانواکناری با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری گفت: با نگاهی به روند نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری به خصوص در دو سال گذشته می‌توان به اهمیت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی پی برد. رهبر معظم انقلاب بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نامگذاری کردند که به دلیل اجرایی نشدن آن امسال را «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» نامیدند.

وی ادامه داد: این روند نامگذاری نشان از وجود ضعف‌هایی در کشور به خصوص در حوزه اقتصادی است که انتظار می رود تمامی مسئولان از تمامی ابزارها برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنند و نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند؛ موضوعی که مقدمه آن به کنترل واردات و توجه ویژه به تولید برای رونق اشتغال نیاز دارد.

نماینده بابل تاکید کرد: بر این اساس باید تمامی مسئولان به همراه مردم دست در دست هم دهند تا امسال شاهد شکوفایی اقتصاد به خصوص در حوزه اشتغال و تولید باشیم؛ روندی که نتیجه آن را می‌توان در زندگی مردم به خصوص جوانان مشاهده کرد.

نانواکناری در پایان گفت:‌ انتظار می‌رود تمامی مسئولان در تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها و وابسته به هر قوه‌ای برای پیاده سازی شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» تلاش کنند تا مشکلات کشور مرتفع شده و وضعیت اقتصادی مردم بهبود یابد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید