Performancing Metrics

شعار سال 96؛ راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی | اتاق خبر
کد خبر: 390711
تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396 - 14:12
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس مطرح کرد
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، نکته‌سنجی مقام معظم رهبری را برخاسته از آینده‌نگری و تدبیری هوشمندانه دانست.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد کاظمی، چرخه تولید و اشتغال را کلید مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی توصیف و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را در رفع مشکلات و عبور از موانع توسعه کشور قابل قبول ارزیابی کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شاخص‌های آماری و واقعی را مؤید عملکرد مثبت دولت دانست و رونق اقتصادی شهرستان را نیز در گروی بهبود شرایط کلان کشور عنوان کرد.

کاظمی با بیان اینکه شیطنت‌ها و بداخلاقی‌ها، سمی مهلک برای وحدت و همکاری مسئولان است، ادامه داد: رسیدن به اعتدال و همدلی و وفاق ملی، هدف اصلی جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرایی است که در چارچوب اخلاق و منطق فعالیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه معضلات و تنش‌های سیاسی نتیجه افراط و تفریط و منفعت‌طلبی‌های مغرضانه است، گفت: انتخابات پیش‌رو، محکی مجدد برای حضور مردم و استفاده از سازوکار «انتخاب و رأی» برای تعیین سرنوشت کشور است.

وی کارآیی شوراهای اسلامی را نیازمند دقت‌نظر مردم در انتخابات دانست و ابرازامیدواری کرد: در سالجاری فرصت و زمینه مساعدتری برای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم عزیز شهرستان ملایر فراهم شود.


انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید