Performancing Metrics

ظرفیت تولید ام.دی.اف به دو میلیون و 500 هزار مترمکعب در سال می رسد | اتاق خبر
کد خبر: 391012
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396 - 17:32
وزیر صنعت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولد ام.دی.اف در کشور، تا دو یا سه سال آینده به دو میلیون و 500 هزار مترمکعب در سال می رسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح شرکت پارکو (آریاپویا) تولیدکننده قطعات MDF در رشت که با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، افزود: واحدهای صنعتی آرین تخته و آرین مریم از گروه صنعتی آرین سعید با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: مجتمع آرین تخته با تولید سالانه 250 هزار مترمکعب فیبرخام و روکش و مجتمع آرین مریم با تولید 200 هزار مترمکعب فیبرخام و روکش به بهره بردای رسیده است.

نعمت زاده با اشاره به افتتاح شرکت پارکو ( آریا پویا) تولیدکننده قطعات MDF خاطرنشان کرد: چندین طرح نیمه کاره نیز در حال احداث است که با افتتاح آنها ، در مجموع ظرفیت تولید ام دی اف در کشور تا دو سه سال آینده به دو میلیون و 500 هزار مترمکعب می رسد که کل نیاز کشور، تکمیل می شود.

وی بیان داشت: آمادگی داریم تا با کمک کشاورزان در صورت آنکه اراضی متناسب در گیلان و سایر استان های کشور وجود داشته باشد، با حمایت دولت، کشت صنوبر و سایر درختان را انجام و توسعه دهیم.

در جریان سفر یک روزه رئیس جمهوری به گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود. با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت. از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید