Performancing Metrics

احداث اولین باشگاه ساحلی - اسلامی ایران در سواحل دریای خزر | اتاق خبر
کد خبر: 392471
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1396 - 09:59
مقام مسئول بنیاد مستضعفان خبر داد؛
مقام مسئول بنیاد مستضعفان از احداث باشگاه ساحلی اسلامی به‌عنوان الگوی گردشگری حلال برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این مجموعه در کنار ساحل دریای خزر در ۲ طبقه احداث می‌شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمحمدجواد موسوی  با اشاره سابقه ۲۳ساله فعالیت شرکت عمران و مسکن شمال اظهار کرد: ایجاد و تثبیت نام تجاری «شهرک توریستی تفریحی نمک آبرود» متعلق به بنیاد مستضعفان حاصل تلاش جمعی ۲۳ساله و حتی بیشتر همه مدیران و کارکنان شرکت از بدو تاسیس تا کنون بوده و خواهد بود و قطعا استمرار این همدلی مترادف با افزایش کمی و کیفی خدمات توریستی و تفریحی و استمرار رضایتمندی مردم از آرامش و آسایش فراهم شده .

وی لازمه تقویت و تثبیت جایگاه برند تجاری شهرک توریستی نمک آبرود در حوزه گردشگری را نو آوری، پژوهش های بهینه کاوی( بنچ مارک) ضمن بومی سازی ، الگو سازی خدمات گردشگری حلال با رعایت کرامت انسانی دانست و تشریح کرد: به منظور استمرار موفقیت های شرکت و پس از مشاور با مدیران و مسئولان محلی به ویژه ائمه محترم جمعه منطقه برای اولین بار در کشور پروژه عمرانی «دهکده ساحلی اسلامی بانوان و آقایان» در زمینی به مساحت ۵۰هزار متر مربع در کنار ساحل دریای خزر در دو طبقه با ظرفیت پذیرایی ۱۰هزار نفر در روز احداث می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر گردشگری حلال بیشتر در حوزه خدمات غذایی در دنیا مطرح شده و کشورهای مالزی و تا حدی ترکیه در پی معرفی گردشگری حلال با تمرکز بیشتر در این بخش از صنعت گردشگری بوده اند در حالی که صاحبنظران معتقدند با توجه به اهمیت سلامت و نشاط در دین رحمانی اسلام گردشگری حلال می تواند به تمام بخش های صنعت گردشگری از جمله تغذیه ، اقامت ، تفریح ، فرهنگ و .... تسری یابد.

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال  تاکید کرد: در همین حوزه پس از اخذ نظرات اولیه صاحبنظران طراحی اولین مجتمع ساحلی اسلامی بانوان و آقایان با حمایت مدیران ارشد بنیاد مستضعفان در دستور شرکت عمران و مسکن شمال قرار گرفت تا با کسب تجارب ارزنده و همدلی همه صاحبنظران مقدمه ای برای الگو سازی در همه حوزه های فعالیت صنعت گردشگری حلال باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: آغاز هر طرح ملی با واکنش های مثبت و منفی فراوانی همراه است و ممکن است با مقاومت‌های خاصی مواجه شود ولی همدلی همه کارکنان از یک سو و حمایت مسئولان به ویژه صاحبنظران و متخصصان فن ضامن موفقیت ایجاد الگویی مناسب گردشگری حلال در کشور و حتی سایر کشور های اسلامی خواهد بود و در این عرصه من و همکارانم تمام تلاش خود را برای موفقیت طرح به کار خواهیم بست.

وی ضمن دعوت از همه کارشناسان، منتقدان، متخصصان معماری و کارشناسان مذهبی برای نقد و بررسی این طرح جهت الگو سازی ملی گفت : از هر گونه پیشنهادمبتنی بر تجارب و مبنای علمی و مذهبی در این حوزه استقبال می کنیم تا اولین باشگاه ساحلی اسلامی بانوان و اقایان کشور را به عنوان نمونه گردشگری حلال کشور با کلیه الزامات بهینه را به بهترین وجهی احداث کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح با استمرار همکاری و حمایت همه جانبه مدیران و مسئولان منطقه ای ، فرمانداری ، استانداری و ملی از جنبه های مختلف اسلامی ، معماری ، الزامات زیست محیطی ،خدمات تفریحی ، خدمات اقامتی، خدمات فرهنگی و سایر موارد بهترین الگویی قابل تسری برای گردشگری اسلامی در کشور شود و تجارب بدست آمده مقدمه ای برای سایر طرح های قابل اجرا در کشور محسوب شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید